volvo245 Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 jeg har klart og få råde bank på min 518i... noen som hvet om en motor som jeg kan få eller kjpe for en billig penge?? 518i eller 520i, 525i :crazysant hvis det er noen som hvet om noe så bor jeg i asker ved oslo.. ring meg på 99163727 Thomas Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hva med å overhale den, som et øvingsprosjekt? Det kan komme godt med når/hvis du har bygger motor senere en gang, samt at du da eventuelt kan selge motoren som nyoverhalt til en pen sum. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bug Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 har liggans jeg om du vil ha 525i motor. samt automatkasse du skal få om du tar den med deg. skal ei skru på bil igjen! Siter - Bmw 525i 88 mod = Solgt - Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies Live to rock, drink and fuck. Mess with the best, die like the rest :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg