Vabis Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Kjøpte meg ett Rockford T152C frontsett her om dagen. Så lurte på hva folket mener om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 bilder hadde vært tingen da:) Ellers etter det jeg vet et bra frontsett, med kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Jeg har hatt flere Rockford frontsett, det siste nå et Power sett til 3500,- og syntes ikke dette er noe særlig i det hele tatt. spiller dyp bass bra faktisk, men ikke noe særlig lydkvalitet å skryte av. I de andre jeg har hatt har det vært noen utrolig irriterende og skrikende diskanter og manglende mellomtone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Vell, er ganske greie dem, men jeg ville vurdert en demping av diskantene på dem. Syns dem er noe skarpe. Kan kanskje være problematisk på en coax å dempe diskant, men du får montere på en god forsterker og prøve mulig du liker den slik den er. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vabis Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Noen forslag til Rockford forsterker som driver disse greit og kanskje to 6*9 også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Noen forslag til Rockford forsterker som driver disse greit og kanskje to 6*9 også? Hva med rf P3001? Har en slik tilsalgs. Spilt max en time på den. Selges for 1700,- Ny pris er 2900,- Send PM hvis du er intressert :) Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Er ikke det en monoblokk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 power T8004 eller en punch P8004 skulle vel gå ann. pris forskjellen er minimal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vabis Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 T8004 er nok en veldig bra forsterker. Men jeg tenkte helst på noen som var litt billigere. Det er kanskje bedre med annet merke enn Rockford da...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 koster 8500 kr den. hvor mye har du tenkt og bruke da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vabis Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hadde tenkt ca 3000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hva med rf P3001? Har en slik tilsalgs. Spilt max en time på den. Selges for 1700,- Ny pris er 2900,- Send PM hvis du er intressert :) Det er ei en kanals-monoblokk som vil fungere dårlig for disse høyttalerne vil jeg tro.. Du kan jo sjekke ut 2 kanalern her RF p3002: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=987 Den vil klare å drive de der bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Dette er jo en god og rimelig forsterker . Info her Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 har du kjøpt 6*9 eller? vis du har gjort det så er jo valget om du skal ha en fire kanaler, eller to to kanals forsterkere. men meninga mi er at vis du har tenkt og kjøpe en 12" eller to senere kan du hoppe over 6*9 og legge de penga i forsterker til front settet eller spare de til senere.. og det finnes helt sikkert andre merker som har de samme specsa som RF til en billigre penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Når han sier han har kjøpt t-152c så vil jeg tro at det ikke er 6x9", men en 5" coax høytaler :) Men er enig i at en 4kanaler ikke er så dumt hvis du skal kjøpe en sub senere og ikke har tenkt og legge i så mye penger. Og ikke minst slipper og legge opp kabelhelvete enda engang yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg