Gå til innhold

Prosjekt S4 / S6

Ranger emnet


TOP GUN

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde tenkt meg tdi snart,når jeg er ferdig med a4 prosjektet. ja hadde vært artig med en bil med litt power,er ikke for mye av det i 1,8 min hehe=) pris du tenker den blir på a???

 

TDI er digg, billig å kjøre iallefall!! :)

Litt usikker på pris enda, men tenker rundt 100.000,-

Ferdig reg. når bilen er komplett ombygd til S6, nyoverhalt motor med reg.reim skifte, nye vinterdekk samt hellakkering... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja....:

S2 stempler.jpg

:eek: Det er det første raset jeg har sett hvor absolutt alle rådene har knekt. Hvordan skjedde egentlig dette? Sugde du inn kompressorblader eller noe slikt, eller er det en varmskjæring gone terribly wrong?

 

Tipper den sikkert gikk godt (da det var olje på den)! :)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:eek: Det er det første raset jeg har sett hvor absolutt alle rådene har knekt. Hvordan skjedde egentlig dette? Sugde du inn kompressorblader eller noe slikt, eller er det en varmskjæring gone terribly wrong?

 

Tipper den sikkert gikk godt (da det var olje på den)! :)

 

Hehe...Nei det var ikke noe pent syn... doh

Min egen feil...

Dro opp ladetrykket altfor mye når jeg skulle piske en Sierra Cosworth, men måtte nok bite i gresset der ja... :D

 

Fulgte med på ladetrykksmåleren inne i bilen, den passerte aldri mer enn 1.2 Bar...Men så var den fra Biltema....

 

I realiteten var vel trykket nærmere 2 bar, og med lite olje i tillegg skjærte rådene seg på veiva....

 

Lærte 3 ting av dette...

 

1. Ha alltid nok olje på motoren!

2. Ikke kjøp ladetrykksmåler på Biltema!

3. Å bytte en S2 motor er veldig dyrt.....

 

:idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig når man kan gjøre noe selv å. gjprt noe mer på s4 en a??? fått grunnet fronten a??? eller er du bare ut å herjer med den????

 

Har ikke hatt tid til å gjøre så mye i det siste...Skjer sakte men sikkert... :)

Bilen står uten skilter nå, så jeg får ikke brukt den... doh

Får gjøre et skippertak snart så den kommer på veien!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår