mfafa Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Hei! Jeg etterlyser synspunkter på hvilke cd-spillere i den rimelige enden av prisskalaen som er gode! Personlig hater jeg stygge spillere med glorete jalladesign og elendig knappeoppsett. Kriterier er at den tar CD-R, har brukbar forsterkerdel, line-out, avtagbar front (kjekt), ikke ser forjævli ut, samt er rimelig! Krimskrams som fjernkontroll er unødvendig, og jo færre knapper jo bedre (omtrent) ;) Pluss det er viktig at spilleren ikke er overfølsom for humpete vei.. noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 JVC kommer/har kommet med mye bra i år. Absolutt verdt en titt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Pioneer sine spillere som kom i år har en meget god radio, og en forsterker som er litt bedre enn andre. Gå for f.eks DEH-3500. Den kan du få i sort. er diskre og ikke for mye dill. Vi har solgt et hav av den. Og så tar den MP3. Vi selger den for 2995 hos Bilradiospesialisten Sandnes. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg