Woodbeach Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hva skal du med megamyke kabler? Det beste må jo være stive kabler som man banker etter kanalen og bakover slik at det får samme form som kanalen :D:D Har du prøvd å trekt RK i bil når det er minusgrader? det er mangetrådet 230V kabel som man bruker i tavler (sikringsskap) o.l...det er helt håpløst å få den til å ligge der man vil :p Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Relativt myke er ikke godt nok :bump svak eller? :D de er så myke at en barnehageunge kunne lakt de opp. så om det ikke er mykt nok er det nok ikke kabelen som er feilen. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Nytter ikke hvor stiv kabelen er i utgangspunktet når varmluftspistolen sier at den skal være myk :D Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Har du prøvd å trekt RK i bil når det er minusgrader? det er mangetrådet 230V kabel som man bruker i tavler (sikringsskap) o.l...det er helt håpløst å få den til å ligge der man vil :p Hehe, har ikke det problemet. Holder meg inne når kulda kommer. Dessuten skal man ikke kose med en jævla kabel, det er bare å klemme den på plass. :bump BTW: ekke strømkabler tråden handler om, det er snakk om høytalerkabler! Med andre ord, jævla mange meter kabel. Har vurdert stinger hpm, den tvinna tinna kabelen. Veil pris 47,- metern. Det blir brått dyrt når jeg skal ha minst 30m Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Lodd alle høyttalekontakter med sølvloddetinn. Bruker du tinnet kopperkabel så er det bare positivt! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 BTW: ekke strømkabler tråden handler om, det er snakk om høytalerkabler! Med andre ord, jævla mange meter kabel. Har vurdert stinger hpm, den tvinna tinna kabelen. Veil pris 47,- metern. Det blir brått dyrt når jeg skal ha minst 30m Ahh... :P Sjekk uansett EVUS sine kabler ;) 2x5mm2 til 39,- pr meter ;) DET er ingen dum pris! Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Lodd alle høyttalekontakter med sølvloddetinn. Har ikke sølv et vanvittig mye høyere smeltepunkt enn tinn? Selv har jeg hatt gode resultater ved å nøye meg med å lodde kabelsko av god kvalitet på både høyttaler- og strømforsyningskabler, men rett løsning på rett applikasjon gjelder som alltid. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Har ikke sølv et vanvittig mye høyere smeltepunkt enn tinn? Selv har jeg hatt gode resultater ved å nøye meg med å lodde kabelsko av god kvalitet på både høyttaler- og strømforsyningskabler, men rett løsning på rett applikasjon gjelder som alltid. Det er jo så klart en fordel med skikkelige sko på alle kabler. WBT er en god "venn" av meg! yodude Til informasjon så har Tinn og Sølv følgende smeltepunkt: Tinn: smeltepunkt 231,9681 °C Sølv: 961,78 °C Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg