Gå til innhold

Min lille Rx7 :D

Ranger emnet


bisQuit

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja nå er det vell ikke mange dagene før bilen er i norge?

 

Det nermer seg drastisk. Begynner og kjenne det på nervene at dette har gått allt for lang tid.!

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rust på panseret? - akkuratt på tuppen der?

 

Bilen så skikkelig pen ut! håper du holder den hvit... med svart panser.. *sikkle*

 

ha en flott dag alle sammen!

 

Det er utrolig mangen som har spurt meg om samme spørsmålet. Samt om det er rust på bakluka på høgre side. For og være ærlig vet eg ikkje men bilen skal ikkje være rust på i følge auksjonshuset i japan. Og dem pleier levere varen i den stand dem sier så eg velger og tro dette kun er skit og støv.

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper eg selv og for og si det slik. Regner med og ha hentet den heim til den 15 mars. Så får vi jo bare vente i spenning og se. hehe

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 mars er en fin dato det thomas:) regner med å få min ca den 15. men er sikkert forsinka siden jeg ikke har fått noen dato enda.. :wonder

 

gleder meg til vi begge får biler:thumb

 

men hva skjer med http://www.myrotary.no for tiden?:)

 

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du din samtidlig som min blir eg sur :P hehe eg har venta sånn ca 3 mnd :P hehe begynner og bli en smule lei her kan du si. MyRotary.No er ferdig den men venter med og publisere innholdet litt. Bilen min kommer foresten til norge 13.03.06 med mindre det er dårlig vær osv osv mellom newcastle og drammen. Så da kan eg faktisk få den heim hit på kvelden den 13ende eller i løpet av den 14 mars. Men allt gjenstår og se. Skal vertfall gi posten her en SOLID bilde overdose når den kommer.

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell får vell oppdatere litt her igjen.

 

Som dere sikkert kan lese ser dere at bilen ankommer drammen 13 mars med mindre det skjer noe med været eller båten som kan utsette ankomst. Planen er da at bilen blir sendt videre mot førde med biltransport før eg henter den i førde og kjører den hjem på henger.

 

Begynner og bli veldig usikkerpå om det faktisk er antydning til rust på bilen som flere har antydet av bildene her før. Noe som såklart ikkje er noe positivt og ha på en bil eg hadde planlagt og bruke på alle treffene i år. Men nå har eg kommet frem til at eg ikkje reiser på rudskogen eller lignende gatebil treff i 2006 og heller konsentrerer meg om og pusse ned eventuel rust og montere ny styling for så og få lakket opp bilen når økonomien tilsier det.

 

Skal komme tilbake til posten med bilder og oppdatert info så fort eg får hentet bilen hjem.

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg komt frem til hvilken lakk bilen og stylingen skal få seg et strøk av til vintern.

 

Bilen forblir hvit med MYE klarlakk blandet med blå perlemor og fosfor støv. Noe som gjør at lakken mer eller mindre vil bli selvlysende

 

"So bright, you'd think somebody turned these colors on! These powdered phosphorescents soak up the light, then glow in the dark. Add spectacular effects to any graphic by adding them to automotive clear and watch your flames burn and your scallops sizzle. Depending on use and sun exposure, light fastness on some colors will be limited. The glow effect will last even if the color fades."

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

 

På tide og oppdatere litt igjen. Nettopp vert i kontakt med Shipping agent i drammen som kunne fortelle meg at bilene mine blir lastet nå Søndag 12 mars og er forventet ankommet Drammen Tirsdag 14 mars. Satser da på og ha bilene levert her heime i løpet av Onsdag/Torsdag.

 

Sånn ellers kan folk følge jobben med bilen fra http://www.myrotary.no

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg komt frem til hvilken lakk bilen og stylingen skal få seg et strøk av til vintern.

 

Bilen forblir hvit med MYE klarlakk blandet med blå perlemor og fosfor støv. Noe som gjør at lakken mer eller mindre vil bli selvlysende

 

"So bright, you'd think somebody turned these colors on! These powdered phosphorescents soak up the light, then glow in the dark. Add spectacular effects to any graphic by adding them to automotive clear and watch your flames burn and your scallops sizzle. Depending on use and sun exposure, light fastness on some colors will be limited. The glow effect will last even if the color fades."

 

Hmm rust på panseret det var da rart. Har aldri hørt om aluminium som ruster. Så du kan ta det helt med ro er ikke rust. Endten så er det møkk eller så er det stein sprut.

 

Men det lille der er ikke noe å bry seg om, enkelt og greit. Bare å ta det den dagen du skal style bilen.

 

Komm på en ting til. De små prikkene du ser på bakluka er nok av teip som er lagt over hullene ifra orginal vingen. Dette er vanelig i japan. De tetter ikke hullene og lakker luka på nytt.

 

Jan-Tore

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell..

 

Eg har en rar følelse her eg sitter. Er både glad og sint på en gang.

 

Bilen ankom drammen i dag tidli kl 8. Klokken 12 var den ferdig momset og levert til videre transport nordover til meg. Desverre har bilen fått en skade ombord på båten og fronten har fått seg en trykk. Desverre vet eg heller ikkje hvor store skadene er enda men regner eg fort finner ut av det når eg får bilen i morgon formiddag.

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår