Gå til innhold

Min lille Rx7 :D

Ranger emnet


bisQuit

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lenge siden thomas..

 

hva skjer med bilen? har du den enda eller har du blitt kjørt på av purken igjen :LOL:

 

 

hehe. Purken er farlige folk. :) har faktisk ramma inn ein kopi av skademeldingen på veggen min her :). Sånn ellers har eg vert litt lat i det siste men begynner og komme seg her nå. Bilen leveres til lakering nå på mandag så skal komme noen oppdateringer ut i neste uke :)

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Purken er farlige folk. :) har faktisk ramma inn ein kopi av skademeldingen på veggen min her :). Sånn ellers har eg vert litt lat i det siste men begynner og komme seg her nå. Bilen leveres til lakering nå på mandag så skal komme noen oppdateringer ut i neste uke :)

 

hehe, så bra..

er i garasjen nå og polerer for den store gull-medalje..:thumb

har vært slækk med oppdateringer jeg også, men hvis du årner større plass på siden min så blir det oppdateringer i lange baner.. har tatt alt for mange bilder nå..:D

 

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg bor nært trondheim,.

ska æ kom å heintj dæ?

kiddie

 

Snik :( Hu var mitt mål når eg kom nordover. EG har foresten fått igjen kjøretilatelsen!

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snik :( Hu var mitt mål når eg kom nordover. EG har foresten fått igjen kjøretilatelsen!

 

det var godt og høre thomas! håper på å møtes i sommer på ett treff eller no da?!..doh

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår