banybakke Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Den vil bruke litt mere bensin enn vanlig, men ikke som når du har ei defekt lambda tilkoblet. Da pøser den inn mye mere bensin enn motorn klarer å forbrenne. Har du kjørt ei stund med defekt lambda så bør du bytte olie på motorn din når du har bytta sonda. Da er det garantert masse bensin i motorolia di Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyG Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Ok....Hvor sitter så lambda sonden? Trodde jeg visste hvor den satt, men er ikke helt sikker....Noen som har bilde eller sinnsykt god forklaring? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 lambdaen sitter bak på manifolden.. den er ca 15cm lang med en ledning i enden.. du skrur den løs med 22mm fastnøkkel Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Housey: Flensen som er for stor, tor den er beregent til GTI .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 lars-frr ... hmm.. flensene skal nå være like på alle 8v og 16v så vidt jeg veit da Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Den sitter skrudd inn i eksosmanifolden ett eller annet sted før catalysatorn. Nøyaktig hvor den sitter på din bil vet jeg ikke, men jeg vil tro den sitter skrudd inn i manifolden din på v side bak motorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg