Gå til innhold

jeg logger ut for alltid

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

vel jeg har nå kjønt at jeg ikke er velkommen her på forumet så jeg logger ut til tirsdag for alltid. dette pga respekten for andre og at jeg er 16 og jeg har tydligvis ikke noe her og gjøre. pacecar jeg sender pm eller noe sånt til deg så fort jeg vet noe mer om de modellene. ellers gjelder de fleste her at de er respektløse. untatt en håndfull av mennesker blant annet golfnos, pacecar, keko+++. angrer nå på at jeg ikke fulgte kekos råd om å ikke melde meg inn her og ikke minst andre som er gode venner av meg. jeg kan kanskje logge meg inn igjen når det er mere respekt her i forumet. nå har jeg sagt opp jobben og har jobbet i ett strekk i en hel uke fra kl 2100-0230 og da får jeg dette. blir utslitt av dette kommer sliten og trøtt på skolen og blir mobbet pga av at jeg er svak og anderledes enn alle andre og ikke minst blir familien min mobbet pga bilen. det var hyggelig og være her helt til nå. dette forumet synes jeg burde være stengt eller endret det til noe lignenes system som radiostyrt forum der medlemmene må registrere seg med sitt navn som nick. det er alt jeg har og si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

kan noen vennligst oppdatere meg på hva det her dreier seg om?

 

Tja, andypandy poster bilde av bilen til faren, ber om andres meninger, får dem, men så er det ikke de meningene han vil ha, så blir han sur, og skriver et fuck-hele-verden-innlegg? Også krydrer man det med litt "respekt" her og der, og så later han som han forsvinner.

 

andypandy: Det er forøvrig frivillig å være på forumet, tåler man ikke tonen her, som iblant kan bli litt tøff, er det like greit at man forsvinner spør du meg.

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, andypandy poster bilde av bilen til faren, ber om andres meninger, får dem, men så er det ikke de meningene han vil ha, så blir han sur, og skriver et fuck-hele-verden-innlegg? Også krydrer man det med litt "respekt" her og der, og så later han som han forsvinner.

 

andypandy: Det er forøvrig frivillig å være på forumet, tåler man ikke tonen her, som iblant kan bli litt tøff, er det like greit at man forsvinner spør du meg.

 

mvh oddi

 

forteller du sannheten nå da oddi ;)

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår