Gå til innhold

Gatebilfilmen '05

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Filmen var bra den ja! :)

Men er det noen av dere som har prøvd å kjøre filmen i PS2? Min funka ikke i PS2'en, så måtte dra fram Xboxen, og da funka det, men det gikk utrolig tregt når man trykte til siden eller opp-ned på menyene før valget gikk ett hakk ned. Noen flere som har det problemet? Burde man sende og få ny eller er det slik den skal være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen var bra den ja! :)

Men er det noen av dere som har prøvd å kjøre filmen i PS2? Min funka ikke i PS2'en, så måtte dra fram Xboxen, og da funka det, men det gikk utrolig tregt når man trykte til siden eller opp-ned på menyene før valget gikk ett hakk ned. Noen flere som har det problemet? Burde man sende og få ny eller er det slik den skal være?

 

Er det noe du plages med får du ny med en gang. Send en epost til faktura@gatebil.no.

 

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var iallefall 100 ganger bedre enn fjorårets utgave!

 

men savner fremdeles :

enda mer "mann i gata" som har fiksa på bilen sin (og som ikke har brukt 600000kr på kjerra, men kanskje rundt 100000kr)

mer utstilling, og interjuver/drittprek med folk på treff

 

men alt i alt, fornøyd, sitter ikke med følesen fra ifjor, da jeg hadde mest lyst til å jule på dvd plata med slegga :deng

 

stå på!

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte filmen 2 dager før den ble sluppet.fått den? nei. Lurer på om den er sendt med flaskepost......

Og at bladet ikke er å finne i butikkhyllene her i alta er bæsj.måtte kjøre 14 mil til hammerfest for å få tak i det å 14 mil hjem igjen....

 

God Jul

 

Bjørn

Bjørn M Wilhelmsen

 

Trur du æ røyke når æ koble...

http://www.altabilstereo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi... bilen min er visst i teaseren til filmen så jeg får vel bestlle meg et eksemplar jeg og da... er vel eneste bilen godeste glenn rodney klatra over panseret på! :pray

2008 chevrolet suburban *arbeidsbil*

1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen*

1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt*

1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt*

http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi... bilen min er visst i teaseren til filmen så jeg får vel bestlle meg et eksemplar jeg og da... er vel eneste bilen godeste glenn rodney klatra over panseret på! :pray

 

Du som hadde kræsaj med elgen? :spider

Har du fått fiksan a?:)

 

Men henrik, i got no movie...:P

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår