PerryZaphire Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 2001 Volvo s80 T6... med automat tiptronic.. tror jeg det heter... Går det an å få på en dumpventil på den ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 2001 Volvo s80 T6... med automat tiptronic.. tror jeg det heter...Går det an å få på en dumpventil på den ? Det går nok helt fint det ja. Må nok bygge om litt slanger da. Men automaten gjør jo at du ikke får ordentlig utslipp før du slipper gassen helt. Automaten girer såpass fort at det ikke slippes ut noe særlig. Ihvertfall ikke såpass at man får god lyden. Har selv en turbo xs rfl dump på min 850 t5. blir fin lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 ok... noen som gidder å rote frem en pris på noe slikt? for de som kan bygge for meg eventuellt. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Da anbefaler jeg deg å ta kontakt med autopower. De er flinke og har gjordt jobbene på min bil. Autopower.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Det sitter en orginal plastikk pop-off som er koblet inn på de rørene som ligger over motoren. Bare å plugge igjen slangen som går tilbake til luftfilteret, og montere ventilen der hvor den gamle satt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Det går nok helt fint det ja.Må nok bygge om litt slanger da. Men automaten gjør jo at du ikke får ordentlig utslipp før du slipper gassen helt. Automaten girer såpass fort at det ikke slippes ut noe særlig. Ihvertfall ikke såpass at man får god lyden. Har selv en turbo xs rfl dump på min 850 t5. blir fin lyd. har du noen bilder av dette? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 har du noen bilder av dette? Det skal jeg nok få fikset. Har du peiling på hvordan du legger det ut. Er fortsatt grønn på det området. Send mail adressen din så kan jeg sende deg noen bilder. Bilen min er også til salgs om noen er interresert. Den ligger inne på kjøp og salg. Søk på 850 T5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Sitter på dataen på jobben og der er det sperre på diverse programmer så jeg får ikke lagt ut bilder her. Får bredbånd hjemme om 2 uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Bilder skal være sendt til deg i går Cereal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Det går nok helt fint det ja.Må nok bygge om litt slanger da. Men automaten gjør jo at du ikke får ordentlig utslipp før du slipper gassen helt. Automaten girer såpass fort at det ikke slippes ut noe særlig. Ihvertfall ikke såpass at man får god lyden. Har selv en turbo xs rfl dump på min 850 t5. blir fin lyd. Du får jo ikke noe lyd uansett med automat vd å bare gi gass...motoren slipper jo ikke gassen når automaten girer... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 http://www.pedersens-racing.no/bil/JBR her selger de dumpkit til din bil , en kompis monterte dette på en XC70 2,4T aut å den gir masse lyd , ( krever litt trening da ) skal prøve å få tatt no bilder Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg