dansken Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 HEHE bilen er gammel og rusten skal barre ha den til og kjøre , gidder ikke fikse den opp. Skal hellere kjøpe en golf senere som er i bedre stand . Er for mye rust på den. Neste golf blir enten 1,8 eller gti =) har mye farlige rust under gulvet lønner seg ikke og fikse dette . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 får ikke av driten , tenkte på og rive av alt . men da må jeg vell byttet brems rør ? vanskligt det ? og må jeg bytte bremse rør helt fra bremssylender i mortorrommet? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 skal være en flexi slange under der... bytte fram til den ;) men vil virkelig poengtere at du bør bytte bremser bak fort gitt.. for detta så jo helt jævlig ut Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilenCer Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Jeg kjøpte Bremsesko og monteringsett på Biltema til en hyggelig samlet pris til 199,- kr :D Veit jo ikke hvor lenge det varer, men når det er så billig så wtf! :D Siter 00' Lexus IS200 Sport [x] MB 190E 2.0 [x] VW Caddy 1.9TDI [x] BMW 523i [x] MB 190E 2.6 US [x] MB 190E 2.0[x] VW Golf II 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 er 2 stk 6 mm unbrako sikkert stavt feil , som sitter fast og en 11 mm bremse rør skrue bruker ikke golf nå i den tilstand har en eksta bil =) tør ikke kjøre rundt med dårlige bremser Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Dette løsner du lett med ei sveisetang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 dansken: til din noe "usikre" stavelse, så heter det "umbraco" ;) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 ok fik av bremse sylender . men skruen til bremse røret knak ? har fått nye skrue men hvordan gjør eg ? må jeg kjøpe nye bremse rør ? eller finnes der noe lurt man kan gjøre så jeg får skruen på. Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hvis du ikke har verktøy til å lage flens på røret med så må du nok kjøpe nytt bremserør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 takk ka koster det verktøy ? får ikke av bremse røret under bilen alt er rustet sammen . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Har du prøvd med rustløser ? Spray på å la det virke noen timer, så lar du skjøten få en omgang med stålbørsten. Deretter sprayer du på rustløser igjen å lar det virke et par timer. Da tror jeg du skal få det løs hvis du bruker sveisetang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 er ikke plass til dette=( har kjøpt flense verktøy og ny skrue til bremse røret . Men typpisk har jeg mistet skruen =( må vente til i morgen . har prøvet rustløser en hele boks virket ikke =( er ikke plass til sveise tang heller Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 SÅNN nå har jeg flenset røret og alt stemmer =) men stresser med og montere dette har noen andre bilder av dette? er mange deler hehe som skal settes sammen Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 alt er montert men denne delen (BILDE) finner jeg ikke en løsning på tips på kordan den skal sitte? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Det er selv-justeringen til brekket, tidligere omtalt og vist på bilde i denne tråden. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg