laffen 1 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Noen tips her , klarte å få ruta til å håppe utav dørheisen her om dagen så det smalt (heldig ruta ikke knuste ) pga ruta var frosset fast , så nå må eg få ut side deksel (trekk) for å få sette fast ruta igjen . Noen som har tatt ut dette før h dør forand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 du kan jo ringe forhandleren av volvo å høre.. men på de bilene sitter det vel skruer bak små deksel som man vipper opp med ett flatjern Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Dørtrekket sitter i 2 trox 20(?) bak den du kan holde deg fast i. Så er det bare og dytte inn klipsa i ytterkant av dørtrekket 1 HAKK, og vippe ut dørtrekket. Husk også å fjern dekselet på innersiden av speilet inne i bilen.( bare å dra ut) Det lønner seg å skifte ut de blå klipsa som vinduet sitter festet i heisen med. Dra til en volvo forhandler å få tak i GRØNNE RUNDE klips fra 240... Pluss en god dose tykk silikon vil vindusheisen gå som en drømi "evig" tid..... Og volà: :mat Gjør dette ganske ofte på jobben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffen 1 Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Takker for svar . Har nå fått oppna , å det ene klipset var gått i stykker , ringte volvo men de solgte bare hele heissystemet det syntes eg var veldig dårlig 2000 kr for det å det eneste e trengte det var det grønne klippset som du beskrev . Dette er dårlig fra volvo syntes eg så har satt det sammen fåreløbig så får eg se hva eg får tak i . Takk igjen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Takker for svar .Har nå fått oppna , å det ene klipset var gått i stykker , ringte volvo men de solgte bare hele heissystemet det syntes eg var veldig dårlig 2000 kr for det å det eneste e trengte det var det grønne klippset som du beskrev . Dette er dårlig fra volvo syntes eg så har satt det sammen fåreløbig så får eg se hva eg får tak i . Takk igjen . Nei, det stemmer ikke! De clipsene er å få løse. Hvis vi ikke misforstår hverandre her da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffen 1 Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Ikke hvet jeg , de er vel blå firkantet som ligger inni skinnna som vinduet er limt fast i . Det er en forand å en bak , det er en kule fra vinusheisen som skal inni der deretter et klips over kulehodet , syntes det var veldig rart at de ikke skulle selge de plast knottene der løse , men likt med andre butikker firma så tar de vel den enkleste løsningen med mest forkjeneste ikke hvet jeg ,har foresten alltid vært fornøyd med kundeservice hos dem men nå hvet jeg ikke lenger hvis det er mulig å bruke de fra 240 serien ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 De er å få løse de:) Har skiftet endel sånne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffen 1 Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Takker , da skal eg ha ett ord til med den skøyeren Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Volvo delenr. er: 9152606.... For p....... Hvis de ikke gidder hjelpe deg da så er det bare en ting å gjøre :pisser: Kan evt sende deg et par.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffen 1 Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Takk skal du ha da ordner det seg nok tenker eg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg