Gå til innhold

Valg av R/C bil...

Ranger emnet

Gjest Volvo_gutten

Anbefalte innlegg

hmm. tenkte å selge alt da. er 240mm mn går å bredde en 200mm bil da. det er 4 par hjul som er 37mm brede og 57 mm i diameter tror jeg. og så er det 2 par pigg dekk(grus) å 2par asfalt dekk, og 2 par monster truck dekk. er 1 monster truck kaross og 1 asfalt kaross og en street pickup. send pm den som vil ha bilder. ell legg mg til på msn: living_life_sideways@hotmail,com

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på å kjøpe meg R/C bil:), også veit jeg ikke hvilket merke jeg skal velge....Kyosho?, Tamiya?, Sintech?

Kommer jo helt ann på hva slags bil du skal ha da?

Fuel/batt??

Bane/asfalt?

Buggy

Monster truck???

HPI og traxxas har mye bra.

Tamyia har også kommet med mye bra. Har selv en HPI savag ss4.6 monster og en Tamyia TT-01D batt bil til drifting.

Har hatt sintech før, hadde lite problem med den, noe mange andre sier dem har hatt.

Kyosho har jo også mye bra, så det meste kommer ann på hva bil du er ute etter og hva den skal brukes til..

FG koster jo 8-10K...

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Volvo_gutten
Kommer jo helt ann på hva slags bil du skal ha da?

Fuel/batt??

Bane/asfalt?

Buggy

Monster truck???

Jeg tenker mest på batt. fordi det er kanskje litt styr med bensin og rengjøring...også tenker jeg helst på Monstertruck, buggy går vel også bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er viktig å lese hele teksten når du kjøper på ebay.

og i teksten så står det at bilen er komplett,så det er bare å kjøre hvis du vinner den:)

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider