Gjest Volvo_gutten Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Jeg tenker på å kjøpe meg R/C bil:), også veit jeg ikke hvilket merke jeg skal velge....Kyosho?, Tamiya?, Sintech? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Jeg ville valgt en som har en forhandler i nærheten, stort utvalg i ekstrautstyr og lett å mekke på. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 fg uten tvil,da slipper du å skru/justere så mye også,og du slipper å kjøpe den svin dyre nitro bensinen også Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 du kan få kjøpt min. bare 2000. mn kan disk da. er med 3 motorer 5 sett dekk 3 kaross, og er kostet på 1300 i høst. er en sintech gt 10. 1/10. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 hmm. tenkte å selge alt da. er 240mm mn går å bredde en 200mm bil da. det er 4 par hjul som er 37mm brede og 57 mm i diameter tror jeg. og så er det 2 par pigg dekk(grus) å 2par asfalt dekk, og 2 par monster truck dekk. er 1 monster truck kaross og 1 asfalt kaross og en street pickup. send pm den som vil ha bilder. ell legg mg til på msn: living_life_sideways@hotmail,com Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Jeg tenker på å kjøpe meg R/C bil:), også veit jeg ikke hvilket merke jeg skal velge....Kyosho?, Tamiya?, Sintech? Kommer jo helt ann på hva slags bil du skal ha da? Fuel/batt?? Bane/asfalt? Buggy Monster truck??? HPI og traxxas har mye bra. Tamyia har også kommet med mye bra. Har selv en HPI savag ss4.6 monster og en Tamyia TT-01D batt bil til drifting. Har hatt sintech før, hadde lite problem med den, noe mange andre sier dem har hatt. Kyosho har jo også mye bra, så det meste kommer ann på hva bil du er ute etter og hva den skal brukes til.. FG koster jo 8-10K... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 på min er det med alt du trenger. + 1.2 liter fuel ca. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Kommer jo helt ann på hva slags bil du skal ha da? Fuel/batt?? Bane/asfalt? Buggy Monster truck??? Jeg tenker mest på batt. fordi det er kanskje litt styr med bensin og rengjøring...også tenker jeg helst på Monstertruck, buggy går vel også bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidelengs Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Kyosho lager mange gode biler som er godt egnet for både nybegynnere og erfarne racere. Jeg ville vel vurdert en kyosho hadde jeg vært deg. Har du lyst på buggy ville jeg vel sett litt på Team Losi sine elektro 1/10 biler. Det er skikkelig kvalitet, men noe dyrere enn kyosho's alternativer. Small Size forhandler disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Kjøp deg en kyocho landmax! Du blir garantert ikke skuffet!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 http://forum.radiostyrt.no les på de forskjellige forumene der. Så finner du ut hvilken type bil du vil ha, og hvilken du bør gå for. Alle her sitter jo såklart å sier at den bilen de selv har er best Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Er her alt man trenger, eller må man ha mer for å få den i bruk? http://cgi.ebay.com/Yokomo-Drift-180Sx-complete-package_W0QQitemZ6017467337QQcategoryZ2565QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Er her alt man trenger, eller må man ha mer for å få den i bruk? http://cgi.ebay.com/Yokomo-Drift-180Sx-complete-package_W0QQitemZ6017467337QQcategoryZ2565QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem det er viktig å lese hele teksten når du kjøper på ebay. og i teksten så står det at bilen er komplett,så det er bare å kjøre hvis du vinner den:) Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg