Hansy Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Når jeg lakkerer en bil,så blir den veldig matt... Noe grunn for å få den bort?Gjøre den med glansfull? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 *sletta* hmm, blitt HELT blind jeg... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Jupp,prøvde også turtle vax..var enda matt etter en runde med polering.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Tror han mener på Photoshop... Skr ned Opacyen litteranne, så de gamle 'gjenspeilingene' kommer til syne.. *Edit, trodde du mente i PS, så tror du har postet litt feil?* Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Heheh,mente det jeg skrev litt ironisk,mente selfølgelig ps ;) Om jeg skrur ned opacity så blir den ikke helt svart,blir bare mørke grå.. Modder sølv bil til svart bare så det var klart :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Heheh,mente det jeg skrev litt ironisk,mente selfølgelig ps ;) Om jeg skrur ned opacity så blir den ikke helt svart,blir bare mørke grå.. Modder sølv bil til svart bare så det var klart :) Svart er en MEGET vanskelig 'farge' å sette på biler man modder.. Uansett hva du gjør, kommer den til å være matt. Mest sansynlig.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 får å få den svart, så legger du på en blå layer. å setter den på darken el hva det står. så fin juster du den. da blir den svart, var det jeg gjor på civic'n jeg la ut før i uka. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 jeg mener værtfall att svart er den vanskeligste fargen å få bra, pga det er så mye refleksjoner hvis du skla bytte til svart... så prøv og legg på noen refleksjoner... Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 ja er nok den vanskeligste ja, alle mørke farger ha mye reflektioner. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg