prizma Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 den bilen var NOE av det støggeste jeg har sett innen golf! huff, dra hjæm! ikke diss almera! :) Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Et spm...hvor gammel er faren din? Noen som har Sett Don't be a menace? Hvor faren er Yngre enn sønnen? Kanskje noe lignende her ? :crazysant I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Noen som har Sett Don't be a menace? Hvor faren er Yngre enn sønnen?Kanskje noe lignende her ? :crazysant Antar du mener Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood? :D Den golfen der var ikke akkurat noe jeg ville blitt sett i. To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Antar du mener Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood? :D Den golfen der var ikke akkurat noe jeg ville blitt sett i. Den jeg mente.. men på godt norsk så heter den bare don't be a menace yodude I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Synes forumet her får et litt useriøst preg når selv administator kommer med spydige komentarer til trådstarter! Tråden heter "...etterlyser bilder" og ikke "...kom med din mening" elns.... Jeg har også en mening om hva jeg synes om denne (og andres) bil, men man kan holde kjeft når man ikke blir bedt om å uttale seg... m'm 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Mitt spm var overhodet ikke spydig. Les hva andre her skriver, ikke kast deg over meg fordi jeg er admin. Back to topic! Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andypandy Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 steng av den helvetes topicen her? orker faen mæ ikke mer. folk har hele jævla tida kommentert bilen. jeg trives og bli sett i den¨STYGGE¨bilen. det eneste var at jeg sendte inn etryser bilder og hva i helvete fikk jeg tilbake? jeg ber vennligst drs om og stenge denne topicen for innlegg. har akkurat sagt opp jobben og etterpå så fikk jeg dette i trynet. trodde dette skulle bli et fint sted og være men nei.' jeg synes at vi alle skulle ta Finepix som ett eksempel på god oppførsel. drs dette er ikke rettet mot deg.her har vi bare ikke respekt for hverandre. her kan dere legge inn hva dere vil av frekke komentarer http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95917 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andypandy Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Et spm...hvor gammel er faren din? han er 45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg