Gå til innhold

xbox 360 bilspill

Ranger emnet

xanakor

Anbefalte innlegg

Da er xbox 360 bestilt! nå er bare det store spørsmålet om d kommer noen bra bilspill til den.

har jo sett at project gotham racing 3 kommer til 360 men det er liksom det eneste som virker greit også. kommer sikekrt til å komme en haug med dårlig fremtidsbilspill dær bilene går i 700km/t å slikt, men d er jo bare kjedeli!

så hvist noen dær vet om noen fete bilspill som kommer så sleng det ut i tråden!

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også trodd PGR var no skikkelig dill dall, men spillet på x-box imponerte meg. Spesielt fett var skjermbildene for 3'ern på 360. Veldig imponerende i det hele tatt. Det er sånt spill du spiller for underholdninga, ikke regn med at det er en simulator, så lever den helt opp til forventingene :)

Virker perverst både Xbox 360 og Playstation 3 (jeg kommer nok til å bare ha sistenevnte *daihard Playstation fan* yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg mer til Forza 2 for å si det sånn, men nå spilte jeg PGR2 til døde da :D Skal bli morsomt å se åssen ps3 blir, men nå får dem få ut fingern :deng

Blir hvertfall morsommere å spille Xbox360 spill og PS3 spill enn PS2 / Xbox spill

:crazysant

Men selv tror jeg Sony driver å driter seg ut med ps3'n, men det gjenstår å se.

Den er vel planlagt å komme i 06?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er die hard playstation fan jeg også! men jeg trenger bare noe imens vi alle venter på ps3 well

ps2'n min synger på siste verset nå så den skal byttes ut uansett. men skal ikke se bort ifra a tdet blir kjøpt en ps2 slimline bare får å ha i backup! hehe

jeg har hørt snakk om et bilspill dær man starter med en lite nslump penger å skal kjøpe seg hus å bil, man bor hvist på en øy elr noe sånt. øya skulle hvist være enorm å greier. d skulle gå ann å styre stereoen ordtnli og heise ned rutene å greier...

høres ialfall sinnsykt tøft ut!

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selv tror jeg Sony driver å driter seg ut med ps3'n, men det gjenstår å se.

Den er vel planlagt å komme i 06?

At PS3 blir forsinka tviler jeg ikke på, og foreløpig har vel ikke Sony sluppet noen offisiell lanseringsdato heller, selv om ryktene skal ha det til at den blir lansert i mars 2006, og kommer til å koste omkring 300 dollar i USA.

PS3 vil jo på papiret ha omtrent dobbelt så gode ytelser som Xbox360 med en prosessorkapasitet på 2.18 tflops (den sies å være omtrent 35 ganger raskere enn PS2. Til sammenlikning klarer verdens kraftigste datamaskin å levere en datakraft på omkring 36 tflops, så PS3 er KRAFTIG...) Så gjenstår det jo bare å se hvordan den klarer seg mot Xbox360 i praksis... Jeg ble uansett ikke særlig imponert da jeg testa Xbox360, syntes ikke den hadde så altfor mye å by på i forhold til forgjengeren skal jeg være ærlig.

Edit: Sony har visst gått ut med at blant annet Metal Gear Solid 4, Tekken 6 og Gran Turismo 5 skal komme relativt kjapt etter lanseringen.

Edit2: Gran Turismo 5 går under navnet Vision GT, noen tidlige screenshots ligger på http://ps3.ign.com/objects/713/713809.html.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at så mange gleder seg til PS3 uten å vite noen ting om den enda.

Ser fortsatt ut som Xbox360 blir den beste rene spillemaskinen :) Og stort sett det lille jeg har lest om PS3 er ganske negativt. Men må vel kjøpe den for GT5 og MGS fordet

Edit - Husk at ingen av de nye Xbox360 spillene utnytter de 3 kjernene da, når de får litt mer tid til å lage spilla mer for Xboxen vil vi se mye mye bedre grafikk og sånn enn på launch spilla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at så mange gleder seg til PS3 uten å vite noen ting om den enda.

Ser fortsatt ut som Xbox360 blir den beste rene spillemaskinen :) Og stort sett det lille jeg har lest om PS3 er ganske negativt. Men må vel kjøpe den for GT5 og MGS fordet

Edit - Husk at ingen av de nye Xbox360 spillene utnytter de 3 kjernene da, når de får litt mer tid til å lage spilla mer for Xboxen vil vi se mye mye bedre grafikk og sånn enn på launch spilla :)

Det med de 3 kjernene gjelder for alle konsoller ute idag, ingen utnytter potensialet i begynnelsen, spilla blir generelt bedre og bedre etterhvert...

Lå en presentasjonsfilm på 2 timer på nett, viste alle funksjoner og ytelser sett i forhold til ditten og datten, jeg ble frelst. Filmen var fra Playstation 3 verdenspremien...

Edit: Vær så god og bli frelst du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest endel om PS3 nå, den går på Nvidia RSX grafikkkort,

3.2GHz cellekjerne som de kaller det, med 8 kjerner. (Xbox360 har 3)

Her gravde de graven sin. Sony klarer ikke få PS3'n sin til å gå ordentlig en gang enda :D

Ps3 kommer i mars. Og vil koste 4000kr (eller mer) i england, og sikkert det samme her.

Sjekk også hvordan den grusomme kontrolleren OG selve konsollen (brødboks design?) ser ut, mot xboxen til høyre:

ps3x360.jpg

Her har dem sammenligna litt:

http://ps3.ign.com/articles/614/614783p1.html

http://hardware.gamespot.com/Story-ST-x-1985-x-x-x

Sony er flinke til å prøve seg, slik som mange her tydeligvis har gått på, her er et eksempel:

"Do you really think that Sony would have even mentioned the 51-billion-dot-product-operations per second number during the PS3 press conference if Microsoft hadn't boasted that the Xbox 360 could do 9-billion-dot-product-operations per second? What if we told you that Sony combined the CPU and GPU performance numbers to come up with the 51-billion number while Microsoft only reported its CPU performance number? The Xbox 360 actually has 33.6-billion-dot-product-operations per second if you also include GPU performance."

Jeg bare digger produsenter som prøver å lure forbrukerne. :aug:

hmm kanskje lage en egen xbox vs ps tråd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nå PS3 ser fetere ut enn Xbox360 jeg da, selv om kontrollen til Xbox ser bedre ut enn PS sin. :rolleyes:

Xbox360 har jo mulighet for utskiftbare deksler. Alle dekslene jeg har sett hittil har vært relativt jalla, men der kan det jo fort komme mye nice bare maskinen kommer på markedet. De dekslene jeg har sett er kun originale Microsoft-deksler såvidt jeg vet, som de hadde på demomaskinene sine som var tilgjengelige for testing.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider