andronix Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Transit rundt nürn Trenger vel egentlig ikke si mye,men kjedelig for de som blir passert av en Sølvbrødboks av en transit... happyhappy Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Hehe, TopGear er konge. "Then we recruited a Dodge Viper - to run in front to create some clean aiiiiiir". Men den tøffeste Transiten var jo den orange oldschool rallycross-Transiten på starten! yodude Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Trenger vel egentlig ikke si mye,men kjedelig for de som blir passert av en Sølvbrødboks av en transit... happyhappy Hadde sett på det som en ære å bli runda av Sabine i en Transit der ja, den dama kan kjøre den banen! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Det heter ikke nürn heller :) Nürburgring eller Die Grühne Hölle som de sier der nede... :) knock Siter Speed kills, drive japanese and live forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Hadde sett på det som en ære å bli runda av Sabine i en Transit der ja, den dama kan kjøre den banen! Er sant nok det..Ho sier jo at ho har kjørt ca 14000 - 15000 runder...Det er noen dager i strekk på banen ;) :pray Det heter ikke nürn heller :)Nürburgring eller Die Grühne Hölle som de sier der nede...:) knock Orket ikke skrive hele navnet derfor skrevet jeg bare "nürn" :) Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Ho sier jo at ho har kjørt ca 14000 - 15000 runder...Det er noen dager i strekk på banen ;) :pray Skal begynne å kunne banen ganske godt da ja, men så har hun jo nesten vokst opp på den banen der å hun da. Hun var vel seks år første gangen hun var rundt ringen. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 haha, rått klipp.. var nokk mange som ikke følte seg så høye i hatten når de ble pasert av en transit! :crazysant Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 bra film! <3 top gear Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Ford er bare best, og den store transiten er jo siste RWD til Ford i Europa. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Haha så bra. Tror lissom man kjører bra med porscha si og så kommer det en transit kassebil forbi. :D Ho kunne kjøre ja! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Ford er bare best. AMEN! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Sabine er et ikon, hun ruler yodude Kjipt at det sluttet når hun kom. Hvilken episode var det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Noen som husker den episoden av Top Gear der Jeremy kjørte en Jaguar rundt ringen? Han sleit som bare det for å komme under 10 min., så prøvde Sabine en gang og tiden til Jeremy ble knust. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Han slet i flere dager med å komme under 10min,så klarer han til slutt på 9,59...så kommer sabine og prøver bilen for første gang og kommer inn på 9,12min. Men tilbake til topic: Utrolig at ho klarer å få den bilen så fort rundt den banen...når enkelte klarer sliter med en sportsbil... Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Dette styrker ordtaket "Its not what you drive, its how you drive it". Det er noe av det sykeste jeg har sett :P. Motorsykler som blir tatt igjen av en transit. ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg