-cardudde- Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Heyhey :) Er det noen her som har bilder av noen digge oldschool Jettas? Vento kan også være med..hehe..fikk en liten tanke om å kjøpe en jetta mk2, lakke den matt svart, sjakk mønster på taket med takbur over der igjen..også noen digge 14" rims med ordentlig kant :D Noen som har noe lignende som var i drømmen min? :P God jul! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Heyhey :)også noen digge 14" rims med ordentlig kant :D Noen som har noe lignende som var i drømmen min? :P God jul! HEr har du hjul ihvertfall: Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Ganske nice en. Litt rått bilde av en snedden rumpe. Fiiin. Nice Litt bredda stålfelger må til. Ser litt funcy ut med små hjul på jetta i grunn. Fete felger! Pen farge, likte den godt. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Bredda stålfelger er kult. Får mer og mer lyst på en skikkelig old school golf/jetta 1/2. Blir nok old school stil neste gang ja :cocain: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 kiddie er jo stas med ooldschool da så:) bbs rs må j bare få tak i:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 BBS RS er nam nam! RM duger jo å da! Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 yodude Og flere skal det bli :D Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 yodude Og flere skal det bli :D hadde jeg bare vært så heldig å hatt bbs rs :( Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg