soundlord Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Skal nå lage ny kasse og det ser ut som hele bagasjerommet må gå med til den. Så nu lurer jeg på hvor jeg skal sette forsterkern.Har hørt at man burde ikke sette den på kassen,men er det noe forskjell på hvor på kassen den blir plassert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 hvis du absolutt skal montere forsterkeren på kassen, så plasser den på den flaten hvor det er minst mulig vibrasjoner. om mulig, stiv opp kassen litt ekstra det hvor forsterkeren monteres så den blir utsatt for minst mulig vibrasjoner. er noen bilder litt ned på siden her. http://www.bcae1.com/amplfier.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundlord Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 hvis du absolutt skal montere forsterkeren på kassen, så plasser den på den flaten hvor det er minst mulig vibrasjoner. om mulig, stiv opp kassen litt ekstra det hvor forsterkeren monteres så den blir utsatt for minst mulig vibrasjoner. er noen bilder litt ned på siden her. http://www.bcae1.com/amplfier.htm hm,så ikke bra ut,kan jo montere den på hatthyllen også da.Er endel vibrajoner der også,men sekkert vesentlig mindre enn på kassen.Noe må den jo også tåle.skal jo tåle evt humper i veien osv.. Noen som har erfaringer med å ha den der da?som også har en hatthylle det rister litt godt i.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fosgate1 Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Har sett mange som har forsterkeren i hattehyllen jeg! Ska da vel gå bra å ha den der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 funker vel... men vet ikke om jeg ville hatt den på 'utstilling' der :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 har sett enda fler som har den på en jalla-kasse som nermest rister i hjel forsterkeren, men det betyr ikke at det nødvendigvis går bra... ;) hattehyllen er vel som regel veldig tynn, og vil jo riste en del antageligvis, så ville først funnet ut hvor mye den rister før jeg hadde plassert den der. et alternativ er å lage et nytt gulv hvor du plasserer forsterkeren under, men da får du jo litt mindre bagasjerom da. men har du ikke plass inne i kassen til å bare stive den opp da? tare jo ikke mye plass det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundlord Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 har sett enda fler som har den på en jalla-kasse som nermest rister i hjel forsterkeren, men det betyr ikke at det nødvendigvis går bra... ;) hattehyllen er vel som regel veldig tynn, og vil jo riste en del antageligvis, så ville først funnet ut hvor mye den rister før jeg hadde plassert den der. et alternativ er å lage et nytt gulv hvor du plasserer forsterkeren under, men da får du jo litt mindre bagasjerom da. men har du ikke plass inne i kassen til å bare stive den opp da? tare jo ikke mye plass det. joda.skulle vel gå fint det.Må prøve det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg