Vegel Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Ikke blå!! Hehe. Kan du ikke lakke den matt hvit? Eller er det like vanskelig og holde rent? Synes vertfall du skal holde på den fete stilen bilen har i dag og for all del ikke lage noe "bling-bling" bil av den. Den er utrolig fet sånn som den er nå med det rette racing stuket! Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Den blåfargen var fet! To-farget kunne blitt konge! Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Ikke blå!! Hehe. Kan du ikke lakke den matt hvit? Eller er det like vanskelig og holde rent? Synes vertfall du skal holde på den fete stilen bilen har i dag og for all del ikke lage noe "bling-bling" bil av den. Den er utrolig fet sånn som den er nå med det rette racing stuket! Sølv og koksgrå da,med matt klarlakk og koksgrå felger.....det tror jeg kan bli tøft:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Ja det hørtes fett ut! Tror det blir dritfett! Så lenge du holder deg unna flakes og drit.. hehe. Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Kjørte bort klossene mine på bana i går gitt,Slutkjört.....!! hehe.. Noen som har et forslag til klosser jeg kan bruke?! Skulle hatt noen som fungerer til vanlig kjøring og banekjøring....hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 En liten ide til lakkering jeg fikk oppi hodet mitt her om dagen, men det blir kansje litt flashy? Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 En liten ide til lakkering jeg fikk oppi hodet mitt her om dagen, men det blir kansje litt flashy? Ja,den blir litt voldsom........men likte felgene veldig godt! Hva slags felger er det?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hmm, usikker. Tror det er noe Mugen greier.. Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hmm, usikker. Tror det er noe Mugen greier.. Kan stemme det når du sier det.....skulle hatt noen felger til sommeren igjen,men skal ha minimum 18",tror faktisk ikke du får de felgene i den dim:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 pen bil. sett den i leiret en del ganger. Men en ting. åssen funker det med 18" og så lav profil, på de idiotiske gang feltene i gangfeltene i leiret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 pen bil. sett den i leiret en del ganger. Men en ting. åssen funker det med 18" og så lav profil, på de idiotiske gang feltene i gangfeltene i leiret? Syns ikke det er noe pes jeg....hadde 215/35-18 på forrige bilen min! Lurer kanskje på 19" til daglig bruk,så bruker jeg org. felgene på bane! Hvem er du forresten?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Har lyst på 18-19 selv men er veldig spent på komforen.. http://i32.photobucket.com/albums/d10/95d77a22/primera.jpg bilen jeg kjører i alle fall. Er fra Løten, men er mye i leiret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Har lyst på 18-19 selv men er veldig spent på komforen.. http://i32.photobucket.com/albums/d10/95d77a22/primera.jpg bilen jeg kjører i alle fall. Er fra Løten, men er mye i leiret. Sett på 19" og la komfort være komfort:D! Kan ikke si jeg husker og ha sett bilen.....er lik som sivilbilen her ser jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 La komfor være komfor ja.. Du sier noe.. må vel ofre litt for utseendet.. Sivilbil ja.. Du er ikke den første som sier det. Men tror sivil bilen i Elverum er en Sølvfarget P11 GT/SRi 97+/- modell. eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Spent på hva du finner på av lakk på bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Ja minst 18", bare pyser maser om komfort... Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg