Gå til innhold

Need for speed most wanted frustrasjon

Ranger emnet


Propellue

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier så blir jeg frustrert av dette avsindig dårlige spillet..

Herregud!! Er det mulig å klare å lage noe så elendig av et så genialt konsept!?!? Det er jo underground, bare enda dårligere..

Greit nok at grafikken er bra, og at det skal være et arcade spill. Men det får da være grenser.

Det er grusomt kjedelig også

 

Uff! Hold dere unna dette spillet.. Jeg sløste bort 3 dager av mitt dyrebare liv på å laste det ned og angrer som bare det. Hvertfall ikke sløs bort noe penger på det.

Sorry hvis jeg brøyt forumregler, men jeg bare måtte få det ut.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo meget bra spill dette !!! Bra biler (5 x Porsche), bra grafikk, bra politier, bra allting (kanskje ikke stylingen). Greit og spille, mye action.

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

 

 

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fornøyd jeg og..men ikke heilt:

* når du kommer til en sving..å svinger mens du gir gass, hvorfor får ikke den opp farta? men beholder farta, eller minker..idiotisk..

* I første giret..kjør i 10mph..hva skjer når du slipper gassen? den bremser automatisk? hva faen?

menmen..spillet er underholdende da

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig motorbrems :)

 

Ellers kan jeg nevne at jeg sletta spillet etter 2 dager, smak og behag.

ja må no være noe de har tenkt ut av å kikke på LFS kanskje i fylla en gang elr no..

har en ting til som er latterlig..

den som følger mg lissom i et race og han kræsjer no orntli i et hus å stopper fra 200km/h rett ned til null..

tar han faen ikke mer enn 4-5 sekunder så er han innpå mg SELV om jeg holder samme farta.. well

strammer han strikken hver gang han kræsjer eller well

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, en bil satte seg fast her, eller, kjørte i en vegg, rygga tilbake, i veggen igjen osv. Sto der å så på den i 1 minutt, så stakk jeg av, tror du ikke den "plutselig" lå rett i ræva på meg igjen?

 

Såfort den forsvinner fra radaren, så blir den tryllet frem til "kanten" av radaren igjen.. wee...

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såfort den forsvinner fra radaren, så blir den tryllet frem til "kanten" av radaren igjen.. wee...

 

Har lagt merke til det samme. Det meste jeg har ledet med er mer enn 1000meter for å si det sånn. Jeg ligger i 300+++km/t og ser denne pila kommer nærmere, nærmere og nærmere. Titter opp på antall meter jeg leder med og jaggu teller ikke den VELDIG fort nedover. Men enkelte ganger, da det skjer deg kan de bremse ned for å "vente" på deg.

 

Det som også har irritert meg voldsomt i det siste er, du tar innpå de 3 foran deg, du kommer i høy hastighet bakfra og hva gjør den bakerste bilen? Jo, den BRÅBREMSER! Like wtf? Man begynner også å stusse da en jævla Punto tar meg igjen på langstrekka da jeg kjører Vetta og har 320++km/t.

 

Men alt i alt, er jo underholdene. Spesielt med tanke på snuten. ;)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår