Gå til innhold

Need for speed most wanted frustrasjon

Ranger emnet


Propellue

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

Uff! Hold dere unna dette spillet.. Jeg sløste bort 3 dager av mitt dyrebare liv på å laste det ned og angrer som bare det.

 

Hahaha, kastet bort 3 dager av ditt dyrabare liv, du vet at du ikke behøver å sitte foran skjermen og nistirre mens du laster ned ting. Devil

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sysn spiler er artig og underholdene jeg.

skulle det vært helt realistisk så hadde nesten blitt litt kjedlig. thenk dag alle de lyktestolpene du kjører på. eller for å ikke snakke om alle du fortaus kantene du sladder på? eller alle de stor hoppa. hvor det meste av bilen skulle ha vært borte? :bump

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sysn spiler er artig og underholdene jeg.

skulle det vært helt realistisk så hadde nesten blitt litt kjedlig. thenk dag alle dy lyktestolpene du kjører på. eller for og ikke snakke om alle du fortaus kantene du sladder på? eller alle de stor hoppa. hvor det meste av bilen skulle ha vært borte? :bump

 

Er vel smak og behag, men jeg synes det hadde blitt kulere om det var realistisk :)

 

Så hadde det faktisk gått på ferdigheter om man kom først i mål eller ei! Holde tunga beint i munnen for å unngå lyktestolper osv.

 

Kjøringa skulle blitt som i StreetLegal Racing :D 1 krasj og bilen din blir vridd rundt til fillebiter. Så må den bygges opp igjen :)

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa dette spillet på ps2 og det var rett og slett en forferdelig opplevelse.

Jeg ble sykt skuffa av den dårlige grafikken:(

 

Enig idet jeg også. mista litt lasta det ned på pcen mens jeg venta på og få det til ps2. når jeg endelig fikk det i posten og skulle prvøe det ble jeg skuffa. grafikken er sååå mye dårligere enn på pc!

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa dette spillet på ps2 og det var rett og slett en forferdelig opplevelse.

Jeg ble sykt skuffa av den dårlige grafikken:(

det er no ingen overraskelse det er jo ps2 :hammer

på pc er det ganske bra grafikk! og eg syntes selve spillet var ganske bra og, endelig litt skikkelige biler! endelig har det tatt vekk den stygge Nissan skyline!

1996 Mercedes-Benz E320 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøringa skulle blitt som i StreetLegal Racing :D 1 krasj og bilen din blir vridd rundt til fillebiter. Så må den bygges opp igjen :)

 

Slik er det vel i 2ern og. Kjøpte det i forrige uke. Er helt sinnsykt hvordan de bilene herpes. Lav Golf-klon med 19" og masse plastikk, opp på fortauskant, og fangeren faller av... DET er realisme!

 

det er no ingen overraskelse det er jo ps2 :hammer

på pc er det ganske bra grafikk! og eg syntes selve spillet var ganske bra og, endelig litt skikkelige biler! endelig har det tatt vekk den stygge Nissan skyline!

 

Kunne vel beholdt Skylinen... OK, den er ikke verdens peneste, men den går iallfall myye bedre enn en feminin Mercedes CLK... :P

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det vel i 2ern og. Kjøpte det i forrige uke. Er helt sinnsykt hvordan de bilene herpes. Lav Golf-klon med 19" og masse plastikk, opp på fortauskant, og fangeren faller av... DET er realisme!

 

 

 

Kunne vel beholdt Skylinen... OK, den er ikke verdens peneste, men den går iallfall myye bedre enn en feminin Mercedes CLK... :P

hehe, tviler att den går noe fortare enn Mercedes SL65 AMG eller Mercedes SLR McLaren ;)

1996 Mercedes-Benz E320 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst..jeg holder på å klikke banan på ditta h***spillet..kommet mg på BL 6...og mangler en sånn bounty..og no har jeg vært busted 4 ganger :deng

like før tastaturet fløg i natt..disse jævla suvene kommer jo i hytt å pine flygendes mot meg jo ..menmen

 

Følg masse med på karte når de kommer og bruk speedbreaker slik at du rekker å styre unna de svære suvene. Og husk og slå av auto save slik at man bare kan loade tilbake hvis man blir busta. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår