audi__a41.8t Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Tenkte at jeg skulle skaffe emg noen billige angeleyes lykter til januar, noen som vet hvor jeg kan få tak i dem ?? billigst mulig, vil helst at det skal være i en butikk i oslo/akershus . . eller om det er noen her som selger det ??? som sagt skal jeg ikke ha dem før i januar da , Hvis ingen har noen gratis da ,, he he... :thumb Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Gi meg budsjettet ditt så skal jeg se hva jeg klarer å hoste opp heyyou Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Gi meg budsjettet ditt så skal jeg se hva jeg klarer å hoste opp heyyou Helst sånn til ca. 2000,- kan kanskje gå opp til 3000,- hvis det blir umulig og finne noen under 2000,- Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Det skal jeg greie fint.... Gi meg en time eller to så skal du få alternativer! OT: Er det du som bor i nærheten av Furuset eller no? Eller Hvertfall vært en del på McDonalds der i sommer bl.a? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Slett noen mld ArraKiss.. :) Solgt gps`n eller..?? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Slettet :) Gps'en er solgt ja... Gikk på en dag den :bump Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ok.. Den jeg tenkte på se. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Det skal jeg greie fint.... Gi meg en time eller to så skal du få alternativer! OT: Er det du som bor i nærheten av Furuset eller no? Eller Hvertfall vært en del på McDonalds der i sommer bl.a? Jepp riktig det, bor på lindeberg jeg, er jo 50 meter opp i bakken ved mc donalds der.... hmmm..... Jobber du der eller ??? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jepp, snakket med deg flere ganger i sommer... Har jobbet et annet sted fra september men! Husker kanskje meg du å! Kjenner ei som bor på Lindeberg begge to... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jepp, snakket med deg flere ganger i sommer... Har jobbet et annet sted fra september men! Husker kanskje meg du å! Kjenner ei som bor på Lindeberg begge to... AHA , nå husker jeg deg, var du som gledet deg til og få golfen din eller hva ???? som hadde audi før og sånt !!!!!! så hva skjer a ?? fornnøyd med bilen eller ??? fikk lixom ikke sett deg etter du fikk bilen . .. . er fortsatt innom mcern av og til , men du er jo ikke der..... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Stemmer det vettu, det er rett mann :) Er VELDIG fornøyd med Golfen, men ting har blitt slik at jeg nå vurderer salg og at jeg heller kjøper en ny en til sommeren. Sikler litt på den nye GT'n bl.a Men tiden vil vise.... Må spare litt penger først! Jeg jobber som sagt ikke der lenger da jeg ble flytta til en annen restaurant, men jeg jobber med saken for å komme meg tilbake igjen :) Vi får ta en vaskedag sammen snart da vettu, prate litt bil.... Så skal vi nok få ordna deg noen Engle Øyne også happyhappy Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Stemmer det vettu, det er rett mann :) Er VELDIG fornøyd med Golfen, men ting har blitt slik at jeg nå vurderer salg og at jeg heller kjøper en ny en til sommeren. Sikler litt på den nye GT'n bl.a Men tiden vil vise.... Må spare litt penger først! Jeg jobber som sagt ikke der lenger da jeg ble flytta til en annen restaurant, men jeg jobber med saken for å komme meg tilbake igjen :) Vi får ta en vaskedag sammen snart da vettu, prate litt bil.... Så skal vi nok få ordna deg noen Engle Øyne også happyhappy Den er grønn !! bare si ifra du.... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jepp, skal inn å cleane bakluka samt lakkere bilen helt ned en av de nærmeste ukene nå så vi tar det etter det... :cocain: Sender deg en PM jeg! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jepp, skal inn å cleane bakluka samt lakkere bilen helt ned en av de nærmeste ukene nå så vi tar det etter det... :cocain: Sender deg en PM jeg! :thumb Du bor i området her eller ??? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Bor på Stovner jeg så.. Ja well Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg