Lyngolfen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 SOm den golf-fanatikeren jeg er, så jeg en så sinnsykt fet golf passere meg i rælingstunnelen i går kveld. Personen holdt hvertfall over 230km/h (dette kan jeg si, pga jeg selv lå i 200).. Noen som aner hvem som har denne hvite golf 3, som går styggfort? Vil gjerne møte den personen. Hadde orginal styling, men da jeg kom bak personen i rundkjøringa la jeg merke til at han hadde sinnsykt med bass.. Sikkkert møkkbra annlegg også! yodude edit: skal være golf 3, ikke 1.3.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kylling Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Var det en to-dørs? Med en kar med langt lyst hår? Har møtt han før, hvis det er han jeg trur det er. Prata med han litt, men han ville ikke si noe om bilen, bare den feite basskassa han hadde baki. Gikk ganske bra den. Spant av gåre fra Strømmen... Siter 2002 passat V6 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyngolfen Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Var 2-dørs ja, klarte ikke å se hvordan personen som kjørte så ut.. Tror det var en kar ja, men erke 100% sikker.. Fett at "han" har vært på strømmen da.. Aldri sett "han" der jeg :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Denne..? Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 I såfall er det vel en VR6 på 2,8 liter med div trim.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyngolfen Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Kunne vært, men den her var 2-dørs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Alt trenger ikke å komme fram her Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyngolfen Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 best å være nm i saklig. bullshit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg