Gå til innhold

Kjøpe a4, dette grei pris??

Ranger emnet


Audi80Sport

Anbefalte innlegg

Jeg har angel eyes lykter foran og er fornøyd med de. Litt utenom det vanlige liksom:) Bak sysnes jeg du kan ha de lyktene du har. Jeg er ikke så for den lexus stilen. Blir litt japsete, men noen biler kler det. Spredere er det litt jobb med. Jeg brukte litt tid på min. Jeg har inntaket til IC på høyre side og det var litt jobb å feste lykta der. På andre siden måtte jeg flytte tuten, for å få plass til lykta. La opp helt nytt ledningsnett til sprederene. Ble ganske bra til slutt, men det tok tid.

 

Her kan du kikke på det:)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=32798&page=2

'02 Audi A4 1.9 TDI

'85 Audi Coupe Quattro

Member of VWACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, vil ha en litt "clean" tysk audi.. lyst på angel eyes om deg, men vil ha blinklys og hovudlykt i ett, slik som på 99mod.

 

Hvis du skal ha de hele lyktene så må du skjære i skjermene for å få de til å passe. Det var derfor jeg valgte de to delte. Tok ikke sjansen på å skjære liksom:)

'02 Audi A4 1.9 TDI

'85 Audi Coupe Quattro

Member of VWACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel senket rundt 40 mm tror jeg.. Baklyktene er skiftet til 2000 mod facelift-typen..

 

Enda mere senk og kanskje andre felger kan man jo begynne med om du ikke er heeelt fornøyd med sånn den ser ut?? Synes den ser grei ut jeg da.. Bare husk på at audi A4 er laaaav under.. I sommer hadde jeg 4 cm til bakken fra bærearm-festene.. Bunnpanna litt over det.. Mye som kan gjøres med denne bilen da..

 

Speilkapper får du vel for 1000-lappen

Bakrutesenker får du vel for rundt 1500 kroner

Ny grill får du fra 500 og opp til litt over 1000-lappen

Nye frontlykter gjør seg mye.. Der koster 2000 mod lykter 3200 på arendal bilomsetning med vwaudi-club rabatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, mnage planer i sving.. men bilen er jo ikke min enda..:p Skal på naf-test torsdag... Men blir bilen min, blir d nok speilkapper og nye lykter i første omgang. tror d blir 99mod angel eyes, vet jeg må skjære, men tror det blir absolutt penest..

 

 

Er jo ikke mye som skal skjæres.. Gjorde det samme på min.. Hadde noen 2-delte klare fra in-pro før men ble MYE bedre med hele.. Gå for hele! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår