Gå til innhold

Compomotive


Frankjakobsen

Anbefalte innlegg

Har gjort meg noen tanker om hvilken felger som skal på bilen til sommern igjen og endt opp med en felg som tar seg vanvittig bra ut på mange biler, men gjør den på en primera?

 

Noen som har sett compomotive mo, hvite eller grå på en primera før? 17x7.5 burde vel passe bra til den eller må jeg ned i 7" brede?

 

Det har også svirret rykter om at compomotive ikke har TÜV-papirer på motorsport serien sin. Om dette er tilfelle er det jo litt kjedelig å kjøpe felger til flere tusen kr stk. og ikke få godkjent bilen :/

Audi A6 Allroad -01

Audi RS2 -94

KTM Duke 690 -09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort meg noen tanker om hvilken felger som skal på bilen til sommern igjen og endt opp med en felg som tar seg vanvittig bra ut på mange biler, men gjør den på en primera?

 

Noen som har sett compomotive mo, hvite eller grå på en primera før? 17x7.5 burde vel passe bra til den eller må jeg ned i 7" brede?

 

Det har også svirret rykter om at compomotive ikke har TÜV-papirer på motorsport serien sin. Om dette er tilfelle er det jo litt kjedelig å kjøpe felger til flere tusen kr stk. og ikke få godkjent bilen :/

ka slags primera? bilder av felgen? event link...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs åssen farge det er på bilen. Er den blå eller svart tror jeg nok hvite MO's ville sett rimelig fett ut. Er den hvit, så kjøp for all del ikke hvite felger. For mye hvitt er bare..blendende. Tror kanskje de gjør seg bedre på en P10 enn en P11, men det er bare en dårlig magefølelse :P

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår