Johnsen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Har i d siste sett på angeleyes til vectraen min, men vet ikke helt hva som vil passe... har sett på internett på noen vectraer som har slike lykter på... Disse lyktene passte liksom ikke helt inn på denne bilen.. blei liksom litt for lyse/ skilte seg litt for mye ut... (kan d være fargen på bilen og fangeren som gjør d så merkelig?) Jeg har selv en vectra med lik farge, men litt annerledes enn den på bildet... Min: Fant også ett par andre biler med angeleyes: Denne ble utrolig rå med disse lyktene (samme lyktene (eller er de sota kanskje?):D som de som står på den røde lenger oppe)... (kan d være fargen som gjør at de passer bedre inn?) :op Denne har lyktene som er svarte inni som også passte ganske bra inn: Åsså lurer jeg på en ting til. Er d tre typer av disse angeleyes'a Denne cromma utgaven: Denne mørk cromma utgaven (eller er dette bare ei lykt som har blitt "sota med ett program, iom. at refleksjonene i lykta er akkurat lik som i den lys cromma?/med andre ord fins denne lykta med mørkt crom?) :op og den tredje med sort "bakgrunn": (noen som har noen av disse på sin bil som evt vil poste inn bilde av d her?) Hva ville dere hatt på en bil som jeg har? Håper på hjelp her... Takk på forhånd Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Er bare to, den chrome utgaven og den med sort bakgrunn. Utenom dette så får du kjøpt løse lysringer/kjede men de passer ikke inn i lyktene til vectra a Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Pris på disse og hvor kjøper du dem? Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_Power Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 http://www.maxam-tuning.com får du kjøpt dem. koster 3000kr for et par Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 har kjøpt sorte angel eyes.. synes det blir for "lexus" preg på de med all den krommen..:) skal legge inn bilde etter jeg har fått montert de..:) Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Pris på disse og hvor kjøper du dem? F eks. der som opelmotorsport sa.. Var selv å kikka på http://www.ebay.de, der ser d ut som du kan spare endel ved kjøp, men er litt usikker på hva d vil koste å få sendt dem til Norge, og om ebay krever noe ekstra ved handel over siden deres (mener jeg har lest no sånt en plass). Fant også idag (01.12.05) pris på disse lyktene på http://www.carzone.dk. Der kosta lyktene 2195 DKK som tilsvarer 2351,94 NOK, men da vet jeg heller ikke hva frakten vil komme på... har kjøpt sorte angel eyes.. synes det blir for "lexus" preg på de med all den krommen..:) skal legge inn bilde etter jeg har fått montert de..:) Konge.. legg ut bilder så fort du kan da... VIL SE, VIL SE (håper du har ett godt kamera:D). Har tenkt på svarte selv også men ønsker å se litt bedre hvordan d vil se ut først... Forrseten, hvilken farge har du på bilen din? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Jepp, skal ordne det.. har et helt ok digitalkamera.. Jeg lakka den nylig.. mørk blå metallic..:) Kan jeg forresten legge ut bilder fra dataen min eller må det være Webadresse[img/]? Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Nei, d går nok ikke å vise bildene rett fra maskinen... må vel ha sånn img greier (Feks på http://www.photobucket.com som du sikkert allerede viste om) Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hei Fikk svar ifra en på carzone.dk angående angeleyes til vectra a. Her skrev han til meg at "Til 89 modellen skal frontgrillen mm. Tilpasses/ændres"... Noen her som vet hva dette innebærer? Hva må gjøres med frontgrill og evt annet? Forresten frakt til Norge kom på 350 DKK, men kan vær dette var til meg i Haugesund da... :op Da kommer prisen på ca 2715 NOK (hvis jeg ikke tar helt feil)... så vet ikke hvor mye d vil lønne seg til slutt men... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hei Fikk svar ifra en på carzone.dk angående angeleyes til vectra a. Her skrev han til meg at "Til 89 modellen skal frontgrillen mm. Tilpasses/ændres"... Noen her som vet hva dette innebærer? Hva må gjøres med frontgrill og evt annet? Forresten frakt til Norge kom på 350 DKK, men kan vær dette var til meg i Haugesund da... :op Da kommer prisen på ca 2715 NOK (hvis jeg ikke tar helt feil)... så vet ikke hvor mye d vil lønne seg til slutt men... du må ha den facelift grillen til vectra a tror det var i 93 well Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Er det noen i Norge som har fått sine A lykter ? Hører mange skryter over B lyktene men jeg sier bare at jeg tviler siden FK ikke får de til sommeren 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 du må ha den facelift grillen til vectra a tror det var i 93 wellTenkte det samme, men på det øverste bildet så blir jo den gamle grillen brukt? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein t Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 hm .. stemmer det ja. de lager sikker bare de nye nå:-) :deng Siter opel zafira opc 2007 opel vectra stv 20 DTH 1997 opel calibra 20 i 16v 1991 http://www.calibra.no/showcase.aspx?id=533 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Johnsen-> Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Men d blei jo nice på bilen din det... tøff bil du har, og takk for bildene :D Har bestilt meg sånne lykter selv, så jeg får dem forhåpentligvis til neste uke... så gjenstår d å se om d vil passe inn på min bil :op Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg