R500 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hva skal jeg se etter slags spesifikasjoner til TV som jeg skal montere i en lastebil(24Volt)? Noe jeg må passe på? Vet ingenting fra før, så jeg trenger hjelp og råd. :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 En kamerat av meg som har LandRover bruker en omformer. Funker fett. Men har ikke brukt det til skjerm da, bare anlegg. Er sikkert masse 24V skjermer på markedet, er bare å spørre i en butikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 kjøp en lcd skjerm med tv tuner. Disse har ofte 12V.. du får kjøpt 24=>12V omformere. Er vanskelig å få gode bilder uten en gid antenne, og disse er retningsbestemt. I grisgrente strøk kan man vel bare glemme bilde.. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Noen som vet hvilke antennesystemer som blir brukt til slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 blir brukt 4 stk "diversity" antenner, en i hvert hjørne i bilen, på glasset. Jeg ville vurdert en vanlig bordantenen har man plass til det i bilen. smartprodukter.no selger slikt, men finner på ebay til under halve prisen der.. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg