Stingah Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hei Skal montere fast subber og to stk. monoblokker nå, så lurte jeg på: hva er stolryggen laget av? (innvendig, tre metall)? Og hva er hattehylla laget av? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 stolryggen har vel en plate av metall. Hattehylla er vel lagget av noen slags papp hvis ikke jeg tar helt feil. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hadde i såfall trodd det var omvendt jeg.. hehe. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hattehylla er ikke i papp, men i no slags tøyform-sak.. Hvis du skal skjære hull i den, så er det masse masse tråder som er tvinnet og presset sammen.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Skal bare stifte fast noe borrelås.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg