Ray Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Heii folks.. tenkte eg kunne legga innpå min bil, jekk te innkjøp av ein 92mod Golf MK3 på torsdag 24/11-05.. litt specs: km:160000 92 modell 4dørs Gl 1.8 farge: burgunder el. speil Gti skjermbreddere Heilt nye 15 sommer felger med nye dekk..selges vis noen vil ha dei jvc spiller..skal byttes ut med ein sony som eg har liggande. tok noen bilder idag ette ein vask einaste eg har jort er bytte te ett mye mer komfortabelt ratt Har disse felgene som skal paa bilen naar det er klar for sommerdekk igjen Uten om dette saa ska eg bytta termostat (stor jobb?) skaffe blanke blink te fronten og siden.. Mange planer oppi mitt lille hode, men lommaboka som bestemmer.. kom gjerne med inspilt hvordan eg kan gjor ting bedre.. komme garantert te aa spor om mye rart sjol. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Grattis med ny bil! Ser ut som den trenger litt senk når våren kommer? Ellers blir det mye bedre med hvite blinklys (som du nevner) og emblemfri grill :) Noen grunn til at den har skjermbreddere? Trodde ikke dette kom på cl? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Mulig forrige eier har satt det på.. Koster vel ikke mer enn noen hundrelapper og beskytter greit.. Edit; Grattis forresten.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firestat Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Gratis me ny bil!!!! Ser den er TL registrert, so den er vel kjøpt er på øya mi en gang for lenge si Ska bli spenande å følgje med ka som skjer framøve.... Siter Kjører kun biler så e rieger stylling på Golf Vr6 Turbo......... Prosjekt: Golf2 1,8GL *Bmw E-36 320......... (Automote) *Bmw E-30 316......... *Opel Caibra 2.016v... *Porsche 944 2.5...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 skifte termostat er ingen større jobb Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 "Koster vel ikke mer enn noen hundrelapper og beskytter greit" beskytter mot? :P grei bil det, planer med den da? Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 "Koster vel ikke mer enn noen hundrelapper og beskytter greit" beskytter mot? :P grei bil det, planer med den da? Steinsprut, lakkskader, osv.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 jaja.. å samler rust istede;) hehe Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 jaja.. å samler rust istede;) hehe Hehe, det kan så være.. Aldri tenkt over.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 den ska få lov te å komma ner på jordå ja, med hjelp av høydejusterbart supersport.. emblem fri grill kommer, og vil ha andre lyker framme/bak. å ikke minst GTI leppe. men først skal noen eksos deler byttes fra kat. å bak.. prøva holda oppdatert med bilder ettehvert som det skjer noe. tar imot inspill me ka eg kan jør som kj koste skjortå. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Er dekkene 195/50-15? Hvor mye skal du ha for de? Ja dei er den dimensjonen.. selger kun samlet, deler ikke opp felg/dekk.. som sakt så e tilstanden tilnærma 100% på begge deler... kom med bud Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 liten oppdatering, har endelig fått nye bremsene eg bestilte for noen uker siden. Brembo slissa skiver og EBC greenstuff klossar.. håpe på å få dei montert iløpet av helgå som komme. litt tiltak når det e så kaldt ute. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 liten oppdatering, har endelig fått nye bremsene eg bestilte for noen uker siden. Brembo slissa skiver og EBC greenstuff klossar.. håpe på å få dei montert iløpet av helgå som komme. litt tiltak når det e så kaldt ute. Blir bra dette... Jeg har bestilt selv - har fått klossene - redstuff - og venter på de slissa skivene... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Då har eg endeli fått montert bremsene.. va kaldt ja.. men resultatet blei nå detta: beklage dårlig/stort bilde. har resiza det, men blir kj mindre. mobilbilde. glede meg te sommaren å få på åpne felgar så man får sett det bedre Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Så bra ut dette da... Har enda ikke fått skivene mine jeg da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg