Ray Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2006 Golfen er nå tilsalgs.. noen som vet om noen så trenge kjekke bil ?? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1320581 Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Da er golfen ikke te salgs lenger, men KONDEMNERT.. ble påkjørt i rævå rimleig kraftig igår. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Da er golfen ikke te salgs lenger, men KONDEMNERT.. ble påkjørt i rævå rimleig kraftig igår. Det var no dritt! Får håpe du får igjen litt cash da, så du kan pimpe passaten litt mer, hehe:) Bilder av skaden da? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 har snakka me takstmann.. får gret igjen, pluss at eg tar av noen deler å selger utenom. se om eg får ordna noe bilder snart.. ser kj så mye ut. troffe rett i hengerfeste. ser det litt på bakluka. men døra bak høyre side går ikke igjen. ser o skade oppi hjulbrønen. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Selger nå Følgende: Rs-front, Angel eyes, gt-ratt, VR6 lippe, power filter, cd-spiller.. sjekk ut til salgs delen -styling på forumet. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg