Gå til innhold

Rimelig CD/MP3 spiller?

Ranger emnet


El_diablo

Anbefalte innlegg

Hatt innbrudd i bilen og idiotene tok spilleren min. Er derfor på jakt etter en ny. Hatt Pioneer for det meste og er meget fornøyd med det. Bilen står utsatt til så jeg vil ikke ha for dyrt, men vil ha litt lyd og kvalitet.

 

Jeg var å så på noen pioneer spillere i dag. Fikk tilbud på en DEH-4700MP til 1790.-, en DEH-3700MP/3730MP til 1490,-. DEH-5700MP/5730MP til 2290,- og en DEH-P6700Mp til 2690,-.

 

DEH-P6700Mp har noe som heter "Direct Sub Drive". Hva er det for noe?

 

Hva av de er mest spiller for pengene?

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt innbrudd i bilen og idiotene tok spilleren min. Er derfor på jakt etter en ny. Hatt Pioneer for det meste og er meget fornøyd med det. Bilen står utsatt til så jeg vil ikke ha for dyrt, men vil ha litt lyd og kvalitet.

 

Jeg var å så på noen pioneer spillere i dag. Fikk tilbud på en DEH-4700MP til 1790.-, en DEH-3700MP/3730MP til 1490,-. DEH-5700MP/5730MP til 2290,- og en DEH-P6700Mp til 2690,-.

 

DEH-P6700Mp har noe som heter "Direct Sub Drive". Hva er det for noe?

 

Hva av de er mest spiller for pengene?

Direct Sub Drive betyr at du kan koble en sub direkte på høytalerutgangen. (rear) Som også har delefilter for dette...

 

Og den samme spilleren gir deg mest for pengene....

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta en titt på Fusion FCD-135Mp3S

 

Denne har bl.a AUX inngang for f.eks Ipod, PC el.l. Kabel til AUX inngangen følger med i prisen på Kr 2395,-

 

Den har:

- 4 x 45 watts power output

- AM/FM-MPX PLL tuner

- CD / CD-R / CD-RW / MP3 compatible

- Full detachable front panel

- Neon blue LCD illumination

- Green keypad illumination

- Rotary encoder volume control

- Front / Rear RCA line outputs

- Auxiliary input

- Electronic skip protection

- RDS Radio

- Bonus personal media player lead included

 

file_img.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det f.esk med DAB? Er det noe å satse på nå? Eller bør jeg vente noen år til?

 

Bilradiospesialisten har en JVC spiller til rett over 2k med DAB. Er den noe? Går det an å bruke noe annet enn orginal DAb tuner til Pioneer spillerene hvis en kjøper pioneer spiller? Den tuneren koster jo nesten 4k alene.

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk låne en helt grei clairon cd-spiller av en kompis. Så nå har jeg lyd. Tror jeg skal vente litt med å kjøpe ny spiller så lenge jeg bor der jeg bor nå. Skal bare bo der i 6 mnd til. Klarer meg uten mp3 en stund. Skal høre om jeg kan gjøre en deal med han. Byttehandel eller noe.

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår