Hifonic Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 har passert tana noen ganger og var en gang på en ACAP konk der oppe,hos Nordic satelitt i Polmak husker jeg ikke mye feil. Ok,harvært på de konkurransene par ganger, mens om tilskuer :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Tanagutta liker DBdragging,er et par gutter der oppe som spiller relativt høyt:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Tanagutta liker DBdragging,er et par gutter der oppe som spiller relativt høyt:) Jepp, asle og stian har vel begge blitt norgesmestere :) Men når de byttet bil og termlab sensorene kom i bruk spilte faktisk jeg høyere enn dem i samme klasse :) Men jeg begynte jo så sent med db drag at det døde ut før jeg kom i gang.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg