raz Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Jeg har koblet til subben min til mitt hjemmekino annlegg med en husforsterker. Dette har funket ganske lenge..hellt til jeg skulle skifte subb,da ville den ikke gi lyd fra seg(har skiftet før) så skiftet jeg igjen til subben jeg bruker å ha,mn da ville ikke den gi fra seg en lyd. Har dette noe med forsterkeren eller subben og gjøre? hva kan jeg gjøre for å få lyd i gjenn? Forsterkeren er en: Wharfedale sub-woofer-amplifier model: SV-12 Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Jeg har koblet til subben min til mitt hjemmekino annlegg med en husforsterker. Dette har funket ganske lenge..hellt til jeg skulle skifte subb,da ville den ikke gi lyd fra seg(har skiftet før) så skiftet jeg igjen til subben jeg bruker å ha,mn da ville ikke den gi fra seg en lyd. Har dette noe med forsterkeren eller subben og gjøre? hva kan jeg gjøre for å få lyd i gjenn?Forsterkeren er en: Wharfedale sub-woofer-amplifier model: SV-12 sjekk sikringen i forsterkeren. virker som om den har korsluttet.. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 sjekk sikringen i forsterkeren. virker som om den har korsluttet.. Ok,men jeg er ikke så flink på dette,hvor er sikringen? hehe Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Ok,men jeg er ikke så flink på dette,hvor er sikringen? hehe Det er antagelig en sikring på utsiden, ved siden av strømkabelen. du kan jo sjekke de først. hvis ikke de har gått så må du vel skru opp forsterkeren. de pleier å sitte inni.. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Med meg var det noen kondensatorer som hadde tatt kvelden. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Det er antagelig en sikring på utsiden, ved siden av strømkabelen. du kan jo sjekke de først. hvis ikke de har gått så må du vel skru opp forsterkeren. de pleier å sitte inni.. ok,takk for hjelpen,skal prøve:D Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Du kan også prøve å se om du får bevegelse i sub`n ved å teste med et 1,5 bateri, hold minus på bateriet, så tar du plussen av og på, da skal du få bevegelse i sub`n, får du ikke det, så har sub`n tatt kvelden..... og da kan du selge den til meg billig (hvis den er av kurant merke) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg