Erik Holdaas Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Hva må jeg regne med å punge ut med for en T6 maskin fra en s80, med turbo(er) og ledningsnett ? Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Rundt 20k tror jeg... Ledningsnett er unødvendig, får ikke brukt orginalsprut uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 På JB skulle dem ha 22000SEK for ny blokk/topp og 7000SEK for nye turboer og grenrør. I tilegg kommer innsug, starter osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 okey, rundt 20k hørtes ikke så ille ut, og må da montere datasprut? hvilken girboks bør jeg gå for, og hva med mellomaksling og bakaksling? Må også bygge om motorfester o.l.? Har litt lyst til å begynne på dette prosjektet, så hadde vært fint om noen ga meg litt spesifik info på forhånd, så jeg vet mest mulig før jeg evt. begynner. Ser for meg en fin prosjekt-tråd da :) Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 okey, rundt 20k hørtes ikke så ille ut, og må da montere datasprut?hvilken girboks bør jeg gå for, og hva med mellomaksling og bakaksling? Må også bygge om motorfester o.l.? Har litt lyst til å begynne på dette prosjektet, så hadde vært fint om noen ga meg litt spesifik info på forhånd, så jeg vet mest mulig før jeg evt. begynner. Ser for meg en fin prosjekt-tråd da :) Kjøp motoren min, så slipper du å gjøre noe annet enn å putte inn motoren og koble opp sprutet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg