raz Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Jeg har en golf gti16V som jeg skal sette inn en 8V for 16V er defekt.hva må jeg gjøre? er det noe som må skiftes eller passer den? Hva må jeg eventuellt forandre på?? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Leser jeg feil eller skal du bytte 16V med en 8V. Hva er galt med den ene motoren? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Dette vil du egentlig ikke gjøre. Er bedre, og mye mindre arbeid, å få fatt i en annen 16v og bytte likt mot likt. Jeg kunne ikke tenkt meg å gå tilbake til 8v! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Dette vil du egentlig ikke gjøre. Er bedre, og mye mindre arbeid, å få fatt i en annen 16v og bytte likt mot likt. Jeg kunne ikke tenkt meg å gå tilbake til 8v! hehe,men jeg finner ikke noen 16V motor. Han jeg kjøpte bilen av han hadde fyllt olje uten og satt nerri oljemålern hellt. Så stoppa bilen pluttselig bare.Hva kan være galt,han fyren sa at det var rådelagrene som hadde gått,eller? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hvis bilen plutselig bare stoppet, så er det neppe et lagerproblem. Du vil høre bankelyder lenge før lagra brenner seg fast. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 ok, men hva tror du det kan være? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Sjekk om bensinpumpa går, og om du har gnist på pluggene. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg