DaButcher Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 æsj.. de 79-80 hadde jeg jo!! stygt :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 æsj.. de 79-80 hadde jeg jo!! stygt :P Lol, var det jeg hadde og;) Bygde om til 83 front,men syns det er kjedelig.. har jo amerikanske frontlykter til '90 modell 240,men vil ha de 4 firkanta, med mindre jeg får tak i 4 runde;) Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 froten min er litt skadet, men den er egentlig fiksbar.. festene i nedkant er knekt samt. sprekk i ene reflektoren og sprekk i grillen med stålplast, sandpapir og vinylspray kan den bli grei :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 sprekk i reflektoren?? Inni selve lykta? Det man vil får man til;) Er det ikke sånn a? Da er nok Us-front bestilt.. kommer om 4-6 uker så da får'n bare vente.. 669,- kroner og da er det inkl. shipping over pytten.. Kjekt:D Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 H4 lykter som passer i USA-front koster ikke mer enn ca 400/stk fra bosch... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hehe, god pris det ja ;) Har vel no Hella lamper liggende i garasjen som passer. Kommer fra en Nissan King Cab.. Kanskje det passer om hverandre med selve festene til frontlyktene... Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Her har dere min 264. Skal lakkeres sort eller gull denne vinter _Sjakalen: Har du noen bilder av Bertonen din? Er så utrolig fine de bilene!! Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 ja, ligger noen på http://www.Volvo-Power.net ... Er medlem 713 eller no, og nicket er fantasifulle _Sjakalen der og;) Det er de bildene jeg så, det eneste jeg så, før jeg kjøpte bilen... Gleder meg vilt til å begynne restaureringen!!!! :D Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 ja, ligger noen på http://www.Volvo-Power.net ... Er medlem 713 eller no, og nicket er fantasifulle _Sjakalen der og;) Det er de bildene jeg så, det eneste jeg så, før jeg kjøpte bilen... Gleder meg vilt til å begynne restaureringen!!!! :D medlem 712 faktisk.. Betrone er utrolig rå. Men ser ut til at du har mye jobb foran deg der ja. Et tips; ligger lykterammer og liknende på autodb til fronten til den: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=949690 Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 hvordan går det med restaureringen sjakalen? har du noen bilder å legge opp til oss :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Tenker du "vanlig" front, eller de spesielle rektangulere som kom? (Ikke kvadratlyktene som sitter på en vanlig 79modell,men de noe lengre? Tja, kan bruke rektangulere og gjøre slik: sombrero Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Hvor fikk du tak i de blinklys glassa? Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Driver å skar bygge om 242'n min... Vurderer USA front :usa: på Pia.. Ingen som veit hvor man kan få tak i? eg har liggende! gode lykter , lykterammer , og innfestning! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Hadde amerikanske lykter til salgs for en tid tilbake, men de solgte jeg for 1000 kr i sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Malone: Har begynt å inngå avtaler med masse folk;) Har skaffet lakkerer, en som skal hjelpe meg med pussing/grunnarbeid og nye deler. Var av gårde og kjøpte 2 spell rustfrie dører og nye skjermer. Fikk turbo instrument fra Usa, med Mph og Kmh, samt Amerikansk front. Har også kjøpt en USA front her i Norge, av Beachee. (Vil takke han for EKSTREMT bra varer!) Bilen har enda ikke kommet seg inn i hus, men har begynt demontering av interiøret. Bertonen har jeg parkert i en garasje, når snøen går skal jeg ta den ut. Han som skal sveise den skal komme og se og planlegge litt;) Men bilder skal legges opp når jeg har begynt! Volvo740Turbo: Hvordan ser de ut? Og hva har du tenkt deg for de? Trenger egentlig ikke,men kan jo alltids være kjekt å ha.. Har ellers kjøpt Gr. A vinge, fra sverige. Ser veldig bra ut, og festene er inntakte. Prisen var også fin på den;) Ellers jobber jeg alt for mye, så har ingen tid til det jeg vil ha tid til! knock som det ofte blir.... Oppdateringer kommer! Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg