ArraKiss Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Etter mye om og men har jeg bestemt meg for å ettermontere orginal Navi i bilen min siden jeg har fått gode priser fra Tyskland..... Men så er spørsmålet, jeg HATER ordet og oppfinnelsen Cd-veksler så dette er ikke aktuelt! Kan jeg kople til en f.eks DvD spiller til denne å montere den et annet sted? Tenkte å fjerne airbagen på pas.siden å lage en kul løsning der eller noe... Hvordan er ellers monteringen av dette, vet jeg må ut med den lille lomma over spilleren som sitter der idag, men er det mye krøll med ledninger osv? Er det forresten mulig å montere Tv-Tuner på denne og vil den kunne spille av DvD filmer fra en ekstern DvD spiller? Er forresten denne det er snakk om: Og da skal jeg selvsagt selge den navgasjonen jeg har nå, kjøpt i Juli, fungerer utmerket med kvittering og garanti. Les mer om den HER Pris: HBO 1500,- Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Det er vel en vanlig DIN kontakt vil jeg gå ut ifra, men du må jo bytte antenna også da.. Følger den med ? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 GPS Antenne følger med ja... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg monterte ett orginalt navigasjon system for 2 mnd siden.. det var den uten fargeskjerm.. jeg kobla vanlig iso og telefon pluggene rett i. Jeg har ikke koblet den opp mot kjørecomputeren ..... GPS antenna trakk jeg langs hanskerommet og opp langs dashbordet å satte antennen midt på dashbordet med vinduet. hehe litt rotet forklart.. Men antennen koblet jeg til den pluggen som passet... (kun 1 plugg) -Bjelland :) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Ja jeg er bare redd for å kjøpe det å så funker det ikke i bilen lissom, eller at jeg må ha en HAUG av andre deler for å få det til å funke... Har et bilde av baksiden også.. På dette bildet ser jeg en ISO inngang, GPS antenne inngang, FM Antenne inngang, men ikke inngang til f.eks Forsterker eller andre enheter som DvD spiller, Cd Spiller etc..... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 I den store nede til høyre skal de to normale din kontaktene nederst - vannrett - og så er det en større øverst der som ikke jeg vet hva er til - sikkert den som brukes til resten. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Hadde den orginale navigasjonen i bilen min, men må sitt at den spiller cd ene heelt elendig, noen få riper eller en cd som er brent kommer error teksten ganske fort opp... kjøp heller kenwoods dobbel din navigasjon som spiller dvd mp3 og hele pakka..mulighet for tv oxo Denne passer rett inn i golf, og vil se jævlig fin ut oxo link : http://www.kenwood.no/product.asp?id=11110 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg koblet forsterker på den, (samme kontakter) men måtte ha en overgang fra standard signal kabel til "blaupunkt" sitt opplegg. kostet 200 spenn på bilradiospesialisten. -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Jeg koblet forsterker på den, (samme kontakter) men måtte ha en overgang fra standard signal kabel til "blaupunkt" sitt opplegg.kostet 200 spenn på bilradiospesialisten. -Bjelland JKa gjorde jeg også den første perioden, men som alle sikkert vet,, orginal spillere er noe dritt !!!!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Hmm, den Kenwood spilleren var MEGET interessant... kanskje jeg skal gå for den istedet... Hva må man ha for å kunne ha navi på denne da tro...? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Hmm, den Kenwood spilleren var MEGET interessant... kanskje jeg skal gå for den istedet... Hva må man ha for å kunne ha navi på denne da tro...? Jeg hadde den kenwood spilleren før, den er vel det beste av det beste .. og kvlaiteten er bare heeelt på topp.. her kan du koble alt mulig inn og ut.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Jeg hadde den kenwood spilleren før, den er vel det beste av det beste .. og kvlaiteten er bare heeelt på topp.. her kan du koble alt mulig inn og ut.. Hvilken prisklasse snakker vi om her? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Den Kenwood modellen der DDX 8027 er "relativt" dyr... vi snakker i 10 000+ klassen utifra det jeg finner... Jeg sjekker etter kontakter med lavere pris om dagen! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg