Torak Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 ser planene går ut på å få bilen til å sladde litt ...he he.Har hatt sperre og getrag i en tidligere turbo 240, å det hjelper stort. får vel en litt annen giring også da. rask i akselerasjon og litt lavere toppfart.. Veldig gøy å høre om fremtids planene for bilen. Kjedlig om du hadde bare kjørt den i filler og ikke brydd deg om den KEEP UP TE GOOD WORK. Hehe, ja..det er ikke meg imot! Åssen passa getrag i 240 da? Mye jobb? ..og angående chip: Tåler M46 kasse antallet hester jeg får med chip? Ca hvor mye hester kan jeg regne med å få når jeg chipper? Nei, bilen skal IKKE kjøres i filler!! Da hadde jeg ikke påkosta bilen storservice nå i starten på desember:) Bilen fortjener vel noen førjulsgaver den også? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Førjuls gaver skal alle ha..he he. girkassa tåler myeden, bare mann passer på olja, og at man har den ordentelig i gir før man slipper clutchen.....spesielt på 5 gir....... Man får vel noe mere futt i bilen med chip, men jeg tror jaggu jeg hadde spart noen mnd til og satt inn et billig data sprut. er mye mer driftsikkert....ved høy effekt. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Ja, det synes jeg, hehe.. Ja vel, men det er bra! Du tror det lønner seg, istedet for chip ja? Har du noen aning om ca hvor mye jeg må gi for et ganske billig datasprut? Er veldig fersk på det med bil, så jeg vet ytterst lite egentlig. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Finnes maaaaaange sprut å velge i...finnes endel eldre sprut som er tilsalgs på bruktmarkedet for få tusenlapper, og de fleste du ger til en lett trimma volvo motor... Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Skjønner.. Jeg får se hva jeg gjør da. Nå er bilen ferdig på service, så skal hente den i morra hvis jeg får tid:D blir deilig!! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 I går kveld fikk jeg sladd på bilen og kjørte fronten inn i autovernet:( Typisk det, nå da den går som den skal. Kom ikke fort, så ble ikke de store skadene, men litt ble det. Skal få ordnet det så fort som mulig! Skal prøve å legge ut et bilde av fronten slik den ser ut nå etter mitt koselige møte med autovernet. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 I går kveld fikk jeg sladd på bilen og kjørte fronten inn i autovernet:( Typisk det, nå da den går som den skal. Kom ikke fort, så ble ikke de store skadene, men litt ble det. Skal få ordnet det så fort som mulig! Skal prøve å legge ut et bilde av fronten slik den ser ut nå etter mitt koselige møte med autovernet. huffda...det var ikke bra! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 huffda...det var ikke bra! Nei, det var ikkeno særlig moro. Passet veldig dårlig akkurat nå. Karroseriet under frontlykta ble bøyd, knust frontlykt, knust blinklys, frontfangeren løsna på ene siden men jeg tror den er i orden + at grillen ble ødelagt i det ene hjørnet. Jævlig surt ettersom jeg ikke klarer å fikse karroserijobben selv! huff Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Det er jo ikke noe problem det, bare å skaffe deg delene og skru det sammen. 240 er noe av det enkleste å skru på. Er gjort på en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 NEI OG NEI.....dette var jo typisk uflaks da.....får håpe du får fikset den snart da......og jeg har hvite blinklys forran som jeg selger for 200,- de er nye. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 NEI OG NEI.....dette var jo typisk uflaks da.....får håpe du får fikset den snart da......og jeg har hvite blinklys forran som jeg selger for 200,- de er nye. Ja, blinklys trenger jeg nå desverre. Ska fikse den så fort som mulig, må bare få noen til å ordne karroserijobben. Åssen er det med frontlykta når den er knust? Jeg må bytte hele lykta og ikke bare glasset? Eller åssen er det? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Ja, blinklys trenger jeg nå desverre. Ska fikse den så fort som mulig, må bare få noen til å ordne karroserijobben. Åssen er det med frontlykta når den er knust? Jeg må bytte hele lykta og ikke bare glasset? Eller åssen er det? Hvis glasset er knust, men plast huset på frontlampa er helt, da kan du kjøåe nye glass.. men er plasthusa knust, da er det bare å bytte hele lampa. Mulig jeg har liggende de blinklampene jeg snakka om, og frontlamper og grill og fanger....kan se etter hvis du er intressert... Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 kjipt å høre!!! men godt å høre at skadene ikke var så alt for omfattende!! få se bilde av fronten da... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Baron: Ja, se etter om du har da og eventuelt kom med en pris på alt sammen. slire_sladd: ja, det er kjedelig. Ska fikse bilder av fronten i dag. Servo'n på bilen er borte nå også :( noen som har peiling på hva det kan skyldes? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 har du sett etter? normat sett så vil du finne den under panseret! :D har du sjekka nivå på servoolja? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg