Baron Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hold kjeft du Baron[/quote MORGEN GRETTEN OG OFF-TOPIC HELE DAGEN......hmmm tror du kan ta deg en kaffe til. ups...drikker ikke det du kanskje......... Være mer seriøs på forumet så slipper du få tilbake med egen medisin... TILBAKE TIL TOPIC................................. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Skjerp deg! Nok OFFTOPIC ønsker trådstarter!! Måtte bare! Takk for det! Bra noen vil høre etter.. :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Har du planer for bakstillinga siden du spørr......SPERRE?????? Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Har veldig lyst på truetrac ettersom det egentlig ikke koster skjorta hvis jeg får den inn til Norge selv. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Du føler deg stor Baron? Bare slike som liker å vise seg fram som holder på slik som DEG.. :hammer Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Har veldig lyst på truetrac ettersom det egentlig ikke koster skjorta hvis jeg får den inn til Norge selv. Dabutcher har vel tatt inn truetrac`n selv,det var vel noen kroner å spare på det? Å til deg thjoms:BARON ER STOR!! Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Så fint for han da.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Dabutcher har vel tatt inn truetrac`n selv,det var vel noen kroner å spare på det? Å til deg thjoms:BARON ER STOR!! Ja, han sparte noen kroner på det. Tror han betalte ca 4000,- Det er ikke ille! Thjoms: Kan du være så snill å gi deg nå? Hold deg til topic, er så kjedelig når du ikke gjør det. Send PM til Baron hvis du skal diskutere mer, IKKE gjør det på tråden min! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Han irriterer noe så j*****,men er greit d.. stå på med bilen:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Takk, og det samme til deg! :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Ja, han sparte noen kroner på det. Tror han betalte ca 4000,-Det er ikke ille! Thjoms: Kan du være så snill å gi deg nå? Hold deg til topic, er så kjedelig når du ikke gjør det. Send PM til Baron hvis du skal diskutere mer, IKKE gjør det på tråden min! Vurderte slik sperre jeg også, og da var jeg i kontakt med en kar...han skulle ha ca 5000,- men det er vel ikke noe problem å hente den inn selv å spare noen kroner på det.... Keep up the good work.... THJOMS: er uønsket på tråden heretter. tor trådstarter er enig i det Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Vurderte slik sperre jeg også, og da var jeg i kontakt med en kar...han skulle ha ca 5000,- men det er vel ikke noe problem å hente den inn selv å spare noen kroner på det....Keep up the good work.... THJOMS: er uønsket på tråden heretter. tor trådstarter er enig i det Hvis han fortsetter på samme måte, så ja. Men tror han har gitt seg nå :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 hva med mer specs på bilen? bilder av motorrom? den er senket sant? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 jepp, er senket. Skal ta bilder, men må gjøre det når det enda er dagslys og derfor er det litt vanskelig for tida. Litt specs: -40mm senk -Just. turbotrykk -Svarte lister -Hvite blink rundt hele -Dumpventil av noe slag Planer: -R-sport trekk (har liggendes, strøkent) -17-18" sommerfelger -Chip -Sparco Sprint stoler -Sparco Monza ratt eller evnt. noe annet godisratt -Lakkere fangere i bilens farge -Muligens bytte til flatt bagasjelokk og få tak i gr.A vinge (bare kanskje) -Div stag -Truetrac diff -Getrag 262 kasse -Vurderer også helhvite baklykter Alt dette koster en del penger, så det kommer litt etterhvert. Anlegg er nedprioritert, da jeg heller vil ha en bil som er litt fin og går greit :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 ser planene går ut på å få bilen til å sladde litt ...he he. Har hatt sperre og getrag i en tidligere turbo 240, å det hjelper stort. får vel en litt annen giring også da. rask i akselerasjon og litt lavere toppfart.. Veldig gøy å høre om fremtids planene for bilen. Kjedlig om du hadde bare kjørt den i filler og ikke brydd deg om den KEEP UP TE GOOD WORK. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg