Gå til innhold

Innbrudd i golf 3

Ranger emnet


Mandel

Anbefalte innlegg

Er ikke så veldig oppdatert, men han som hadde innbrudd her på Gjøvik kommer fra rundt Voss et sted og hadde fått vite at det var samma folka og at dem var tatt i Sverige..

Mener det skal stemme, men det vet vel politiet tipper jeg..

 

Jeg skal printe ut dette og ta med meg til politiet her i morgen. hvis jeg er heldig kanskje jeg får spilleren min igjen.

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, bare til opplysning, så garanterer ikke jeg for noe av dette 100%..

 

Har som sagt hørt det med at de hadde brutt seg inn i biler både på Voss og på Gjøvik av han som fikk innbrudd (ikke helt sikker på hvor han hørte det), og at de ble stoppa i Sverige eller på grensa.

 

Det med Fagernes er bare en teori som ikke er bekreftet. Bilen med telefonene som ble stjålet der stammet fra Gjøvik (stjålet), så det er mye som tyder på det, men jeg vil ikke ha politiet etter meg dersom det ikke stemmer.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, bare til opplysning, så garanterer ikke jeg for noe av dette 100%..

 

Det er jeg klar over, men mye tyder på at det er dem. Samme framgangsmåte og tidspunktene. Skal tipse politiet hvertfall. Hvis de ikke har fått det med seg alt.

 

EDIT: Hadde du hatt mulighet til å snakket med karen som ga deg opplysningene. Eventuelt sjekke det litt grundigere? Har lyst til å vite mer om hvor han har dette med Voss i fra.

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

borf; Mye trolig at det er samma folka da. Han jeg nevnte stod parkert på Kopperud også..

Kopperud er jo ekstremt utsatt, leser stadig vekk om innbrudd der oppe, sammen med området rundt i gatene her jeg bor..

 

Alarm hjelper jo litt, men er redd uansett..

 

Jo det er nok mye troligt at det er samme folkene.

 

Har hørt at det var ganske utsatt her oppe ja. Jeg hadde ikke noen planer om å sette alarm i en så gammel bil som jeg har akuratt, men skal se om jeg få plasert cd-spilleren på et mer diskre plass nå. Håper det er første og siste gang jeg får oppleve dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Fikk svar fra politiet i dag på en e-post.

 

Det var mange forhold på Voss den natta. Ein bil vart og stolen og den vart funnen igjen på austlandet. Like ved vart det stole ny bil og den vart funnen igjen i Sverige. Vart der pågrepne to "utlendingar, men tjuvgods frå Voss vart ikkje funne. Dvs ein har ikkje oppklaring på forholda så langt !

 

Så det ser ikke ut til at spilleren dukker opp. :(

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår