ekkoj Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Kommer på einser treff jeg vet du, hvis jeg får disp til å komme med min T1 cal-looker. Meg med kromspeila vettdu. Tenker på en old school caravelle Du skal få disp av meg :p Luftavkjølte vw er jo Ur-ur einsere :p Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Kommer på einser treff jeg vet du, hvis jeg får disp til å komme med min T1 cal-looker. Meg med kromspeila vettdu. Tenker på en old school caravelle ja heisan, bare å komme det ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 takker cREATURe for ny kromfanger og lykt, kos deg med nakkestøttene ;) Jo takk du. De er jo helt supre happyhappy Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Kommet noe videre? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Kommet noe videre? nei, har jo ikke det,har knabba noen blinklysglass på høggern også henter oppretteren den i slutten av uka, da blir den fraktet til lillestrøm. Har du forresten bytta demperene? jeg trenger en ny til høyre foran, og tar den gjerne imot hvis du skal kaste den ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Har noen innsatser til GTI liggende. Den høyre skal være bra, men er usikker på om den venstre er 100%. Var noe krøll der, men mener å huske at det var fjæra som var defekt, og ikke demperen. Har litt"klyster-hjerne" så husker ikke helt. Kan sjekke demperne. 200,- for begge + frakt. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 nei, har jo ikke det,har knabba noen blinklysglass på høggern også henter oppretteren den i slutten av uka, da blir den fraktet til lillestrøm.Har du forresten bytta demperene? jeg trenger en ny til høyre foran, og tar den gjerne imot hvis du skal kaste den ;) Hvis ikke noen har kasta de så ligger de på gulvet på verkstedet Bare å komme og hente. Alle fire :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hvis ikke noen har kasta de så ligger de på gulvet på verkstedet Bare å komme og hente. Alle fire :) gjerne, bare å sende en sms når du er der ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Kommer på einser treff jeg vet du, hvis jeg får disp til å komme med min T1 cal-looker. Jeg vil se den snart! cheers Skal prøve å få ferdig min til einsertreff også, har jeg funnet ut... men planene og ideène hoper seg opp, og tiden forsvinner... så, vi får se. ;) Kanskje hvis jeg slutter på skolen og blir einsermekaniker på heltid. Men da blir det også lite med penger, selvom jeg bare lever på stipend. Så Staten har sponset hele bilen, og alt jeg har brukt på den hittil. Men det blir kos til slutt... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 gjerne, bare å sende en sms når du er der ;)Jeg var der :)... er jo oppom stort sett hver kveld. Skal forsøke å sende deg en mld når jeg drar opp imorgen, hvis ikke kan jo du bare ringe/sende sms rundt 20:00 og høre om jeg er der. Jeg vil se den snart! cheers Skal prøve å få ferdig min til einsertreff også, har jeg funnet ut... men planene og ideène hoper seg opp, og tiden forsvinner... så, vi får se. ;) Kanskje hvis jeg slutter på skolen og blir einsermekaniker på heltid. Men da blir det også lite med penger, selvom jeg bare lever på stipend. Så Staten har sponset hele bilen, og alt jeg har brukt på den hittil. Men det blir kos til slutt... Laaars, du vet hva du må gjøre.... Slutte skolen.... Akkurat som når Cheron spurte om jeg ikke hadde dame? Nei, det har da ikke tid til... Jeg pusser jo opp en einser... uhhmmwhat? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 yess, da var karosseridelene bestilt, og til å begynne med bestilte jeg vange, frontplate ( riktignok til en 81->, men tauekroken er veldig grei og ha etter min erfaring) og den siste innerskjermsdelen som var å oppdrive fra veng, den bakre delen, der den styggeste knekken er. Kjøpte også spoiler og torpedoplate som oppretteren ville bytte istedet for å rette ( av erfaring vet han vel at det ruster som F*** under). Oppretteren har fortsatt ikke fått fraktet den bilen han jobbet på ned til lakk, og skal få den fraktet ned fra lillestrøm til bærum etter julehelgen, da blir min kjørt opp i samme slengen etter jul. Da ønsker jeg alle en god jul ;) mvh Henning Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Kjøpt karosserideler i julegave til deg selv i år!? :) God Jul hilsen Marius Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 ja blir nok det ;) god jul til deg og ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Goten jul:) Er glad for att du redder denne go`biten:) men.. hørte rykter om gammel treff? ..hvor når? har det vært? ..orker ikke å tråle igjennom tråden engang til:( ..Never mind. Trøtt ja Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 jeg tipser deg om treff hvis det blir noe ;) glad noen også synes en 78`modell er verdt å redde, takk for støtten ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg