Gå til innhold

vil denne lønne seg å rette opp?

Ranger emnet


henning_dt85

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøp Cullen sine fangere, har ikke hørt noe stygt om dem.

Har et slikt sett selv, men har ikke prøvd de ennå ;)

Concept1 selger Cullen chrome fangere.

Sweet... ikke så gæren pris heller.

Du får prøve de og se om de passer bra og ser årleit ut :)

Blir nesten nødt til å bestille et sett!!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fangern er ihvertfall strøken ut. Noen merker av at den har blitt lagret en stund. Men med litt såpe og vann blir den helt knall :D Regner med jeg skal innover til helga, så da tar jeg med den og lykta.

 

Det er kjempebra, da skal jeg ta med noen gamle nakkestøtter som du kan få av meg, den gamle typen fra før 1980, svarte ;), hvis du vil ha dem så mangler du bare dashbord og baklamper for å få GTi`n til å se skikkelig gammel ut ;)

 

Synes jo ikke det var så billig det han Cullen hadde da, men artig at han selger de "originale" kromspeila da ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, nå har du gitt meg tips om enda en sjelden del, kjempebra. bare finn ut pris og leveringstid så er jeg med ;) Jeg følger vel kanskje ikke old-school stilen så veldig, så carbon kunne vært fint krydder på endestykkene det ;).Likevel så kan carbon lakkeres, tar imot jeg ;) KJEMPEBRA, jeg blir emr og mer glad for hver dag som går nå jeg :D

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han oppretteren var og så på den i dag, dette ville han klare sa han, han skulle regne ut prisen han skal ha og ringe meg i morgen. Men han sa som han andre taksmannen jeg snakket med, akkurat nå er det et vrak og tenk deg om 2 ganger før du gjør det!

vel, har jo tenkt i en uke nå, og jeg er hypp på å få det gjort, bedre at jeg bruker 5 på deler og 5 på retting eller noe sånt, i stedet for å kjøpe en ny en med like mye rust som denne hadde for 7 laken, også om.reg osv. i tillegg. Gjør han det for en grei pris blir den fraktet til lillestrøm, hvis ikke blir bilen satt bort for en stund og jeg kjøper en ny energolf, hvertfall uaktuelt å kvitte seg med den her for knappe 1500,-

 

mangler nå det venstre grillhjørne, begge jeg har er bare skrap...

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg fått pris fra oppretteren. Han gjør jobben for mellom 8 og 9.000, det er 10-11.000 billigere enn om man skulle ta det hvitt, hehe. Han retter den ut i jig, skifter frontplate, lapper innerskjerm om den sprekker og skifter "torpedoplata" som den heter på veng ( hele den biten som går mellom frontrute og panser, og det er bra, den er veldig rusten på undersiden). takker cREATURe for ny kromfanger og lykt, kos deg med nakkestøttene ;). Da var det bare å begynne å jakte på deler...

 

har nå:

-høyre grillhjørne

-brukt grill med kromlist

-frontlykt

-radiator, litt mindre enn den opprinlige, 83.mod.

-rustfritt og bulkfritt panser

-helt ny kromfanger

-blinklys til å ha i fangeren

 

Mangler da;

-hele frontplata ( om det blir en frontplate fra før eller etter 80` spiller ingen rolle;) )

-vanger ( hvis de ikke kan rettes)

-innerskjerm ( han ville bytte hele, men det holder kanskje med den fremre?)

-framskjermer ( kjøper 2 nye fra NBS)

-venstre grillhjørne ( skirk ut om du har eller vet om en på høggern, kromlista har jeg)

 

Men så lurer jeg på, skal jeg ha golf 1 eller golf 2 blinklys i de nye skjermene? vil jo ha hvite/blanke blinklys og kromlamper foran, det hadde jo vært tøft å ha på siden og? litt custom ;)

 

Virker som om desember bringer meg mer lykke enn november, fikk billigere oppretting, ny kromfanger og helt nye framskjermer til audi`n :kiss

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, har vært borti noen skjermer jeg og, original og 3 typer uoriginale. Jeg fikk alle skjermene av skolen, vi brukter einserskjermer som sveise/retteøvelse ;). Et av settene var veldig bra da. men likevel tar han oppretteren å tilpasser da ;).

 

Halla Lid, driver med old-school du og. Hva slags bil har du a? Har du einser så får du bli med på einsertreff til sommeren ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår