bjornar600 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 så et fet opel vectra i moss idag.. hadde styling rundtom, lumma fanger tror jeg. hadde en fet mørke lilla farge, så ganske gjennomført ut.. kjørte på vinterhjul men jeg vet at den har fete chrome felger på sommeren.. noen som vet noe? bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raffe Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 så et fet opel vectra i moss idag.. hadde styling rundtom, lumma fanger tror jeg. hadde en fet mørke lilla farge, så ganske gjennomført ut.. kjørte på vinterhjul men jeg vet at den har fete chrome felger på sommeren.. noen som vet noe? bilder? Har ikke bilder, men har jobbet sammen med han som eier den. Sitter orginal 16v i den. Har 18 chrom felger på sommerfelga. Han bytter til forskjellige sommerfelger hele tiden. hadde 3 forskjellige i sommer Siter 1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger Lyktespoilere ------------- 02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jepp.. Stemmer det, var noe galt med den istad da.. når den kjørte fordi, kjørte drit sakte opp baken med den knirke lyden fra motoren.. Fet lakk på den iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg