eirikoo Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hvorfor det? Det er da en velfundert og godt begrunnet advarsel mot en som ikke har rent mel i posen.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Samme lurte jeg på, hadde aldri funnet den posten hvis det ikke hadde blitt linket herfra. Hva er begrunnelsen for att den er fjernet? Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Uskyldig til det motsatte er bevist? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Uskyldig til det motsatte er bevist? Har du lest tråden på CH forumet? Hva er tvilen egentlig? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Holder meg til Bilforumet jeg, hva andre forum mener er meg knekkende likegyldig. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Holder meg til Bilforumet jeg, hva andre forum mener er meg knekkende likegyldig. Hehe. Ja, det er sikkert tryggest det. Det er hvertfall nok av bevisføring der, men moderatorene sletter vel heller enn å lese og vurdere selv. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Etter hva jeg har fått med meg av saken, har styret der ikke engang nok til å få ham dømt for svindel. Styret har i mine øyne like mye av skylden for at medlemmenes penger er borte. Har de ikke årsmøter med regnskap og budsjetter? Sitter selv i lokalt styre for BMWCCN, skulle likt å se noen der svindle :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Etter hva jeg har fått med meg av saken, har styret der ikke engang nok til å få ham dømt for svindel. Styret har i mine øyne like mye av skylden for at medlemmenes penger er borte. Har de ikke årsmøter med regnskap og budsjetter? Sitter selv i lokalt styre for BMWCCN, skulle likt å se noen der svindle :) Styret nå og styret da er ikke de samme, pluss at samme hvordan du snur og vender på det så er det både moral og straffelov inne i bildet. Man greide jo ikke å dømme OJ for drap heller, men det er vel ikke så mange som tviler på at noe har skjedd. Spørsmålet er vel: 1 ) Hadde han medlemmenes penger disponible? 2) Er de borte fra klubben nå? Ja på begge, og da er saken klar for min del selv om man kanskje ikke får han dømt. En advarsel er hvertfall på sin plass. Er du uenig i det? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Er nok en masse personer på forumet man kunne skrevet advarsler om. Uansett er dette et CH beliggende og synes ikke BF har noen rolle i dette. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Har du lest tråden på CH forumet? Hva er tvilen egentlig? Link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Er nok en masse personer på forumet man kunne skrevet advarsler om. Uansett er dette et CH beliggende og synes ikke BF har noen rolle i dette. Jeg er ikke så veldig engasjert i dette selv faktisk, men jeg synes det er hele bilmiljøets anliggende. Man bør ikke feie slikt under teppet, og det håper jeg du ikke er uenig i. Snakker du på vegne av BF nå forresten? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Link? http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=14156&page=1&pp=40 Man får gjøre seg opp en mening selv... Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg