gundersenautoparts Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Det aner jeg faktisk ikke ,men har snakket med toll og avgiftsdirektoratet om dette, og de forsikret meg om at det ikke fantes toll på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Etter det jeg har fått opplyst av Tolldirektoratet er det bare toll på mat og klær. Fortollingsgebyr, lagerleie, porto-gebyrer etc etc etc er utgifter en må ta høyde for når en handler fra utlandet. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 flotters! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Bilstereo går under elektronikk ;) Var det en bombe..? Og nei, det er ikke toll på dette! Det er nok mer enn mat og klær det er toll på, men ikke noe som er aktuelt i denne sammenheng uansett. Som nevnt allerede mange ganger tidligere, du betaler kun 25 % mva på varen + frakt. Og å kalle de elementene pene er nå å overdrive en liiiiten smule! Ser jo mest ut som leketøy (plastikk)... Det er min mening :) Om du skal ha elementer med show-effekt havner Phoenix Gold sine Ti12D Elite høyt opp på listen. Disse spiller også noe helt sinnsykt. Ellers finnes det mye som er rimeligere enn det som ser bra ut. Spørs også litt om du vurderer å montere de "feil" vei. I så fall har du jo Dynabel/LIB sine som er billige bling-elementer. ARC, Orion og Ground Zero, for å ta noen, har elementer som skiller seg litt ut. JL Audio sine W1v2 og CV V-Max kan du jo også ta en titt på. Ikke at jeg synes at alt dette er pent, men smaken er jo som alltid delt... Personlig foretrekker jeg en mer clean stil, der er W7 et meget godt eksempel :) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jepp. Takker Når det gjelder hvor pene eller ikke disse er kan jeg godt skjønne at du syns de er litt leketøy-aktig. Skjønner dette ikke er noe for dere hardcore bassgutta. Men jeg er desverre ikke en av dere :) Fredrik Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 ... jeg og satset på Xplòd serien.. Synes de er ganske så sexy jeg.. :) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hva er det du har da? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Om Stingah synes Xplod-elementene er de peneste, så la ham bare det. Alle har forskjellig smak, og det skal være lov. Han har til og med sagt at han helt bevisst har valgt elementer ut fra utseende og ikke ut fra lydkvalitet :) Som jeg alltid sier; gjør gjerne feil, så lenge du gjør det bevisst og med overlegg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jepp. Flott sagt :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Og riktig montert kan dette bli bra også.. sleng på med litt gode frontsystem og lyden kan bli helt grei den. gleder meg til å se resultatet jeg Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 gleder meg til å se resultatet jeg Gjør jeg og.. I og med at dette er første gangen jeg skal støpe så er jeg nokså spent ja. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 bare spør om det er noe du lurer på... er jo ikke så langt unna om det skulle oppstå komplikasjoner:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 men gjelder moms når du sender som gave?? næh... gjør vel ikke det? For hvis jeg da får en pakke fra min onkel i amerika( :p ) så må vel ikke jeg betale for den hehe Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 nei om pakken blir sendt som gave så kommer den uansett tollfritt inn i landet. dvs momsfritt og :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Nei, det gjør den ikke. Det skal betales mva på gaver også dersom de overstiger en viss verdi. Før var dette NOK 200,- er ikke sikker på hvordan dette er idag men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg