Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Blir bare en forhøyning på 2,5 cm ca. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Skal se om jeg finner jukseboken min for matematiske utregninger Edit: hehe knupp av alle gode ting Tror det ligger på jobb, men reiser på jobb imorgen. Hadde 6 i praktisk matte på vk1. Men huske ikke alt. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Du er en knupp :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Har du bildet av bagasjen ? Må se hva som evt er i veien Vi har postet en del svada :bump Men det er da din tråd, heldigvis Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hmm. Nei desverre. Om det er kjempenødvendig så kan jeg finne fram kammen og gå ut å ta..? Hva skal du med det? Foresten: jeg vil at subbene skal gå helt inntil baksiden av ryggene. Er usikker på hvordan jeg skal gjøre dette! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Har planer om noe tilsvarende, så vis jeg klarer å hjelpe deg. Hjelper jeg meg selv aneglsmili Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hehe, skjønner :) Men klarer du å regne noe slikt ut eller? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg