Zettie Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Har ikke for vane å anbefale noe spesifikt utstyr, men hvis du skal ha Sony (for helhetens del) og du vil drive begge sub'ene for alt det dem er gode for så ville jeg fått fatt på en XM-D1000P5 fra rest-lageret til noen forhandler. Herfra f.eks. http://www.dnet24.de/xt/product_info.php?ref=53&products_id=0000000499731 - Den forsterkeren gir deg 1000WRMS i 2 ohm, da har du det du trenger av effekt + litt til :) Ett annet alternativ i samme serie er jo XM-DS1600P5, som er 900WRMS i 2ohm, koster $349 hos Electric city. Nå er ikke jeg noe særlig glad i effektjaget som pågår, så hvis du tåler vite at det finnes folk som spiller høyere og klarer tenke som så at "bass er bare èn del av musikken" så ville jeg valgt den XM-D400P5'en som du selv dro frem. Blir det ikke bra nok, så kan du jo hive inn en til slik vet du - eventuellt oppgradere den til noe enda verre senere :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Tror det er 900 rms w på den.. Men uansett, den røde har 400 rms w og det vil passe perfekt med to da.. :) Men hvordan er det man kobler opp to stk. monoblokker når man bare har en slik amp-utgang på spillern? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Her er forøvrig den grove manualen til spillern min: http://www.dualav.com/i/product/manual/XD7500_OM%203-15-04.pdf Er ikke den mest sofistikerte spillern, men stod veldig i stil med resten av interiøret Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Forsterker? se på denne .. Klasse-D trinnet der.. bør holde en stund :) Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Tror det er 900 rms w på den.. Men uansett, den røde har 400 rms w og det vil passe perfekt med to da.. :) Men hvordan er det man kobler opp to stk. monoblokker når man bare har en slik amp-utgang på spillern? Y kobling på signal kabel. Skal du ha 2 av disse 12" Du kommer til å riste bilen i filler. hehe sjef. Jeg har 1 holder i massevis, må stille den ned for å høre musikken. Utenom forsterker må du ha kondesatorer. For ikke å "drepe" batteriet Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Skal ha en pen forsterker jeg :) Har kjøpt denne nå jeg: Demobrukt i usa. Da blir det billig da. Får den for 600 med porto. Jeg har glemt å sagt det; skal ikke ha 2x12" skal ha 2x10". Har funnet ut jeg og at det blir drøyt med 12.. :) Må tenke litt på bakruta og :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Som oftest er det linjeutgang på forsterkeren. Dette er et videreført signal fra signalkablene. Eventuellt kjøper du et T-ledd, men linjeutgangen er bedre i mine øyne, da den gjør samme jobben. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Lukket kasse på sony 10" er 19,8ltr = 20ltr Dybden på bassen er 217mm = 21,7cm Vis du ville vite det. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 yes.. blir litt av et regnestykke å få det til.. :p Skal ha hallveis pyramideformede kasser.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 hvordan skal det gå til? Og hvor nøye er det? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Bare starte å samle melkekartonger, til å måle med. Neida var bare tull, letteste er å regne ut litt og litt. Av kassen. Til du får målene lik volumet Med mindre du er professor i matte. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jepps.. men tror fortsatt det kan bli vanskelig.. Her kan du se planen: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=93724 Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Klar over det :P Var jo jeg som kom med den fine tegningen til deg. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Herregud, værste av alt var jo at jeg så det når jeg posta til deg :p Men anyways, hvordan fåreslår du jeg skal klare å regne ut lengdene her? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Kommer jo litt ann på hvordan den ser ut forran, du snakka om noe former og slikt. Er det mye former eller bare litt. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg